Nem igazán tett jót az EA megítélésének, hogy „turmixagyúnak” titulálta az egyik kommentelőjét Twitteren…
Az EA-féle Need For Speed hivatalos Twitter-fiókja igencsak elszégyellte magát. Miután megsértett egy rajongót, aki kritizálta a készülő Need For Speed: Unboundot, a fiók hivatalos bocsánatkérést tett közzé. Megígérték, hogy jobbak lesznek, ami feltehetően azt jelenti, hogy soha többé nem fogják senki szellemi állapotát a tejturmixéhoz hasonlítani.
A bocsánatkérésre okot adó szóváltásra múlt hétfőn került sor, miután egy rajongó panaszkodott a Need For Speed: Unbound egyik ajánlatára, amely 3 napos korai hozzáférést biztosított a játékhoz azoknak, akik előrendelték azt.
Az NFS Twitter-fiókja nem éppen illendő módon reagált, és azt mondta a rajongónak, hogy „sírj emiatt tesó, vagy vedd meg a normál áron”, mielőtt végül kijelentette, hogy „nem olvasom az egészet, sajnálom, hogy ez történt veled, vagy gratulálok”.
Jellemző, hogy ezek a tweetek már csak screenshotok formájában léteznek. Valamikor a vita és a bocsánatkérés között ugyanis az NFS-fiók sértő bejegyzéseit törölték. Valószínűleg így volt a legjobb, de mivel ez az internet, az emberek szinte azonnal készítettek biztonsági mentéseket, amint a tweetek megjelentek.
Nem tudni, hogy az NFS Twitter-oldalának üzemeltetője azt gondolta-e, hogy szerethetően pimasz, vagy csak megelégelte a rajongói panaszok kiszolgálását, és úgy döntött, hogy dicsőségesen távozik.
Akárhogy is, nehéz elképzelni, hogy egy elégedetlen potenciális vásárlót arra buzdítani, hogy „sírjál, tesó”, díjnyertes ügyfélszolgálati stratégia lehet.
A Need For Speed: Unbound jövő héten jelenik meg a Steamen. Továbbá az EA App-on (Origin) és az Epic Games Store-on. Az eddig látott játékmenetben rendben van. Igaz, a kezelés egy kicsit arcade-jellegű, ami nem tetszhet az autóversenyzés puristáinak. A stlizált, kicsit rajzfilmszerű megjelenés kisebb gond. Ugyanis kikapcsolhatod a csillogó effekteket, ha a stílus túlságosan „animés” lenne számodra.
Forrás: Twitter
We admit we got a bit caught up in the hype for launch and some of our recent social media replies crossed the line. To those fans we upset, we apologize. We will do better. See you here next week.
— Need for Speed (@NeedforSpeed) November 23, 2022
This "edgy" EA social media employee is embarrassing…
HAVE YOU NOT LEARNED ANYTHING?! pic.twitter.com/taVMVfoG3u
— Michael (@LegacyKillaHD) November 22, 2022