A Capcom szerint egy hatodik szezonnal is terveztek a Street Fighter V-nek, de aztán végül megálltak ötnél.
Miközben a Capcom a Street Fighter 6-ra készül (és ez nem csak egy konzolon lesz ott), azért addig az előző részt is támogatni kellene. A PlayStation 4-re és PC-re már majdnem hét éve elérhető játékhoz a japán cég eredetileg hat évadnyi tartalmat tervezett, ugyanis a játék eleinte hiányos, reszketeg lábú állapotban jött ki, és jó ideig nem nagyon bővült úgy, ahogy kellett volna. Nakayama Takayuki, a Street Fighter jelenlegi vezetője a játék élettartalmának derekán csatlakozott a projekthez, és elmondta a Game Informernek, hogy tanultak a hibáikból.
Megerősítettee, hogy azért volt a rajt pillanatában hiányos a Street Fighter V, mert az előző rendező, Ono Yoshinori által javasolt funkciók tömkelege nem volt kész, így a megjelenés után sok változáson esett át a Capcom játéka, és végül Ono 2020-ban hagyta el a Capcomot. Egy új megjelenés utáni tartalmi menetrend is készült, de annak elkészülte előtt is már vágni kellett rajta.
Nakayama szerint hat évadnyi DLC-t terveztek, de félúton módosították ezt az ötletet, ugyanis a vezetőség és a fejlesztői csapat is azt mondta, hogy csak a 4. szezonig tudnak eljutni. Ebből született a Street Fighter V Champion Edition, a játék mondhatni teljes kiadása. Ekkor viszont a Capcom meggondolta magát, és bejelentette a játékhoz az ötödik szezont, amivel öt új karakter csatlakozott a stábhoz. Nakayama hozzátette, hogy a csapat struktúrája és kommunikációs metódusai is módosultak: rájöttek, hogy a játékosközösséggel fontos a közvetlen párbeszéd. Ennek köszönheti Nakayama, illetve a producer, Matsumoto Shuhei, hogy a Street Fighter 6 fejlesztésében élen járnak.
A Street Fighter 6 fejlesztése 2018-ban kezdődött, a Street Fighter V utolsó DLC-je, Luke után. Nakayama nem gondolta, hogy ő lesz az utolsó karakter, hanem inkább „egy vendégszereplő a jövőből”. Kicsit féltek a bemutatásától, mert megfelelően akarták ezt megtenni. Végül azért jól sültek el a dolgok…
Forrás: GameRant