Sokat még nem tudni a Project DW-ről a műfaját leszámítva (ugyanis a célplatformok sincsenek teljesen tisztázva).
A Nexon bejelentése szerint a Dungeon & Fighter IP-re alapozva egy nyílt világú akció-RPG-t készítenek „konzolokra, PC-re és mobilra”, és ember legyen a talpán, aki ebből kitalálja, hogy mik lesznek végül a célplatformok. Még a megjelenési időszakot sem közölte a dél-koreai cég, ami a sajtóközleményben így jellemezte a franchise-ot: „A Dungeon & Fighter egy PC-s akció-RPG, amely dinamikus akciójátékot kínál. A Dungeon & Fighter franchise 2005 augusztusi indulása óta világszerte több mint 850 millió játékost regisztrált. Dél-Koreában a Dungeon & Fighter Mobile 2022 márciusában jelent meg, és továbbra is rendkívül népszerű a játékosok körében. A Dungeon & Fighter szellemi tulajdonán jelenleg több más új játék van fejlesztés alatt, köztük a Project Overkill és a Project AK.”
A Dungeon & Fighter rövidítése DNF, és így rögtön eszünkbe juthat az Arc System Works tavaly június végén PlayStation 5-re, PlayStation 4-re és PC-re megjelent 2D-s verekedős játéka, a DNF Duel, ami bizony ehhez az IP-hez köthető. A Project AK elsőre nem is biztos, hogy ismerős lehet, de ez valóban az egyik, már bejelentett projektjük, a már 2018-ban (!) bejelentett Project BBQ, amit a fejlesztő Neople konzolexkluzívvá módosított, megőrizve a Souls-klón stílusát. A közleményben szintén megemlített Project Overkillről először 2021-ben beszélt a Nexon. Ez egy 2,5 dimenziós, Unreal Engine 4-et (azóta nem kizárt, hogy már UE5-re váltottak) használó játék lesz.
A Dungeon & Fighter 2005 augusztusában indult el PC-n egy online multiplayer, oldalnézetes beat’em up műfajt alkazva. 2012-ben a Dungeon Fighter Live: Fall of Hendon Myre Xbox Live Arcade-exkluzívként X360-ra jött ki, és négy játékos is egyszerre bunyózhatott felújított grafikával. 2016-ban érkezett meg Dél-Koreába a mobilos Dungeon & Fighter Spirit, ami már 3D-s modelleket használt a 2D-s sprite-ok helyett. A tavaly március 24-én (szintén mobilra) kiadott Dungeon & Fighter Mobile ennek utódja lett, visszatérve a spritealapú grafikához.
Forrás: Gematsu