Hat évvel az Xbox One-exkluzívként 2014-ben bejelentett játék törlése után most már olyasmit hallani, hogy a japán stúdió ismét elővette a sárkányos „nem Devil May Cry-t”.
A PlatinumGames törölt játéka talán az utóbbi évtized legnagyobb olyan projektje volt, amiről hivatalosan is hallottunk és működés közben is láttunk. (A Ubisoft törölt projektjei, amiről tegnap beszámoltunk, a közelébe sem érnek!) Csakhogy azóta eltelt közel egy teljes konzolgeneráció, a PlatinumGamesnek új vezérigazgatója lett Inaba Atsushi személyében, és a Microsoft is beismerten ázsiai terjeszkedést is szeretne, és ezalatt azt kell érteni, hogy a redmondiak a zsebükbe nyúlnának, hogy az Xbox Game Studios családját japán stúdióval (stúdiókkal) is bővítsék.
Inaba 2020-ban, majd tavaly is kimondta, hogy ha a PlatinumGames visszatérne a játékhoz, ha erre a redmondi cég lehetőséget adna (ugyansi a Microsoft kezében van az IP). Csakhogy Phil Spencer, az Xbox-vezér tavaly a tipikus „nincs semmi bejelenteni valónk és információnk a Scalebound kapcsán” válasszal pattintott le mindent, de lehetséges, hogy a Microsoft felismerte a lehetőséget a projektben, ugyanis még maga Kamiya Hideki (Resident Evil 2, Viewtiful Joe, Okami, Bayonetta, The Wonderful 101) is szívesen újra nekiülne a Scaleboundnak.
Az XboxEra podcast legújabb részében Speshal_Nick, aki korábban több Xbox-projekt kapcsán megfelelő információkkal rendelkezett a hivatalos bejelentés eőtt, azt mondta, hogy a PlatinumGames ismét a Microsofttal dolgozik, ám az együttműködés még eléggé korai fázisban tart, és nem biztos az sem, hogy a Scalebound fejlesztését teljesen újrakezdi-e a japán stúdió, vagy ott folytatja, ahol 2017 januárjában abbahagyta. Úgy tűnik, hogy Spencer az utóbbi néhány hét során végül mégis felkereste a japán csapatot, mert valami akkor történhetett a kulisszák mögött.
A PlatinumGames nem dobott ki minden ötletet a Scaleboundból, ugyanis a Nintendo Switch-exkluzív játékaikban, az Astral Chainben, illetve a Bayonetta 3-ban felhasznált pár koncepciót (és mivel mind a két játék jó lett, jól is tette a stúdió).
Forrás: WCCFTech