MOZI HÍREK – A Netflix vezetői azt jósolják, hogy a jövőben évente több mint 3 milliárd dollár bevételt hoz majd az új szint.
Alig néhány hónapos elérhetőség után úgy tűnik, a Netflix elégedett a streaming szolgáltatás új, reklámalapú szintjének korai hozamaival. A vállalat vezetői úgy vélik, hogy az alacsony árú előfizetési lehetőség – havi 7 dollár az Egyesült Államokban – a jövőben évente több mint 3 milliárd dollárt hozhat.
A Deadline beszámolója szerint Greg Peters, a Netflix társ-vezérigazgatója a vállalat negyedik negyedéves eredménybeszámolója során beszélt a reklámalapú szint sikeréről.
Azt mondta, hogy az új olcsó opció növekedése „szilárd”. Új előfizetőket hoz ahelyett, hogy a jelenlegi tagok váltanának. Ráadásul az elkötelezettségük megegyezik a magasabb díjazású ügyfeleknél eddig tapasztaltakkal.
„Még csak most kezdtük el” – mondta Peters. „Folyamatosan fejlődünk, és látjuk az előttünk álló pályát”.
Előre tekintve a Netflix pénzügyi igazgatója, Spence Neumann tudja, hogy a Hulu a reklámalapú TV-streaming térben a legfőbb versenytárs. Különösen, mert lényegesen korábban indult. Neumann azonban úgy véli, hogy a szolgáltatás fel fog zárkózni.
„Nem leszünk nagyobbak, mint a Hulu az első évben, de arra számítunk, hogy idővel ugyanolyan nagyok vagy nagyobbak leszünk, természetesen csak az amerikai piacunkon, és onnantól kezdve még nagyobbak”.
A Netflix több mint 7 millió előfizetőt szerzett a negyedik negyedévben. Ez az első negyedév, amikor a reklámalapú szint is elérhető volt. A hirdetésekkel ellátott szolgáltatás novemberben indult. A reklámok hossza nagyjából óránként négy percnek felel meg.
Nem csak ez történik a cégnél. Az alapítója és társ-vezérigazgatója, Reed Hastings új szerepet vállal, mint ügyvezető elnök. A streaming szolgáltatás pedig a jelszómegosztás visszaszorítását tervezi.
Forrás: Deadline