A fejlesztő kiléte is felbukkant a pletykában, ám ez nem akkora meglepetés.
Mostanában Samus Aran felől nem sokat hallottunk. Jó, megjelent a Metroid Dread a MercurySteamtől (természetesen Nintendo Switch-exkluzívként), ami jó volt, de eközben hosszú évek óta bejelentette a nagy N, hogy a Metroid Prime-sorozat is folytatódik, így annak négyes része is készül a Switchre, ám ennek fejlesztése a 2017-es E3-as bejelentéstől kezdve nem volt valami egyenes: eleinte a Bandai Namco Studiost említették fejlesztőként, aztán visszaadták az IP-t a Retro Studiosnak, akik az első három részt fejlesztették.
Na igen, de a Metroid Prime 4 elvileg 3D-s játék lesz. Ne felejtsük, hogy a Metroid 2D-s játékként kezdte a Famicom Disk Systemen (ugyanis a Nintendo nem kazettás, hanem floppy-s játékként ervezte; az 1986-os FDS megjelenést 1987-ben követte az amerikai, majd 1988-ban az európai NES verzió), így Samusnak ez a műfaj az otthona. Ezt a Nintendo is nagyon jól tudja, ugyansi a Metroid Dread a MercurySteamtől szintén 2D-s élményt kínált, és a sikere akkora volt, hogy a pletyka szerint a nagy N egy új játékot rendelt be a spanyol stúdiótól.
A Twitteren egy spanyol szivárogtató, Nash Weedle még 2021 áprilisában azt írta, hogy „2D = igen, MS [MercurySteam] = igen, 2021[-es megjelenés] = igen”, és most azt állítja, hogy a MercurySteam ismét egy kétdimenziós Metroidon dolgozik, ám ez nem 2023-ban és nem is 2024-ben, hanem csak 2025-ben fog megjelenni. Ha valóban két év múlva tér vissza Samus, akkor már meg kell kérdeznünk, hogy a Nintendo Switch-re készül-e, vagy az új N platformra? Elvégre a Switch márciusban már 6 éves lesz, és egy konzolgeneráció általában 7 évig tart…
Majd meglátjuk, hogy mi a helyzet, de az biztos, hogy a Nintendo látta, hogy mekkora igény mutatkozódik a Metroid iránt. Reméljük, hogy egy álláshirdetés szerint érezelmibbnek és filmszerűbbnek ható Metroid Prime 4-re nem kell már sokat várnunk.
Forrás: WCCFTech