A FromSoftware kis szünetet fog tartani a Souls-féle akció-RPG-ktől, és visszatér a mechákhoz.
A Taipei Games Show 2023-on Ogura Yasunori, az Armored Core 6: Fires of Rubicon producere egy terjedelmes interjút adott a játékról, amit pontosan olyan nehéznek és jutalmazónak ígér, amit a japán stúdió korábbi játékait látván (Elden Ring, Bloodborne, Souls-sorozat…) megszokhattunk már. Ehhez hasonlót mondott már Miyazaki Hidetaka tavaly is, amikor bejelentették a játékot. Ogura megemlítette például azt is, hogy a franchise újoncainak a koncepciókat valamelyest könnyítették; a szigorúan egyjátékosnak említett történetet is szóba hozta, továbbá azt is, hogy online módokkal is terveznek, és lesz egyensúly is a testreszabhatóság és az agresszív, dinamikus harci stílus között. Ja, és több pénzük van fejleszteni. Ennyit számít az Elden Ring sikere!
„Szabadság[ot ad], hogy többet költhessünk a játék fejlesztésére és az erőforrásokra. Eltökéltük, hogy kihasználjuk a FromSoftware tapasztalatát és know-how-ját, hogy valóban szabadságot teremtsünk a játékos számára a játék irányításával és a sorozat alapját képező testreszabhatósággal kapcsolatos lehetőségek tekintetében. Ez volt a legfontosabb pont, amire összpontosítottunk. Amikor játszol a játékkal, látni fogod, hogy az alkatrészek megváltoztatása hogyan befolyásolja az akcióelemeket. Az akció és a testreszabási elemek valóban szimbiózisban működnek együtt, és tényleg úgy gondolom, hogy ez a legfontosabb dolog. [A testreszabás] a játék legmélyebb eleme, és sok rajongó számára ez a legélvezetesebb. Az új felhasználók szemszögéből nézve azonban ez egy nagyon részletes és összetett rendszer.
Ezúttal számos új intézkedést hoztunk, hogy az összeszerelés és a testreszabás a korábbinál intuitívabbá és logikusabbá váljon. A mechák használata miatt mind a játékos karakter, mind az ellenséges karakterek mozgása során rendkívül dinamikus. Robotokként dinamizmusuknak csak a mozgásuk agresszivitása felel meg. Különösen a támadási távolság változik gyakran, a közelből távolra, majd a távolból ismét közelre. Ami a tényleges történetet illeti, nincs közvetlen kapcsolat a[z Armored Core] V és a legújabb cím között, ami azt jelenti, hogy nem szükséges a sorozat korábbi címeivel játszani,” mondta Ogura.
Az Armored Core V 2012-ben jött ki, és ennek folytatása egy évre rá meg is jelent. Az Armored Core 6: Fires of Rubicon PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készül.
Forrás: PCGamer