Az idióta szófordulat jogos: a Capcom az újragondolt Resident Evil 4-ből sem hagyja ki az egyik emlékezetesebb bossfightot.
Ha azt mondjuk, hogy Krauser, az eredeti Resident Evil 4-et ismerők (mivel 18 éve, hogy megjelent a Nintendo GameCube-ra, és azóta lényegében csak mosógépes és kenyérpirítós port nem készült) szinte azonnal bemondják, hogy „jaj, de rohadtul utáltam az első jelenetet vele”, ugyanis QTE-kkel teli volt, és bizony egy hiba után lehetett kezdeni újra. Milyen lenne ez modernizálva? Ezt a kérdést minden bizonnyal a Capcom is feltette saját magának.
Ampo Yasuhiróval és Kadoi Kazunorival, a Resident Evil 4 Remake két rendezőjével készített interjút a Game Informer. Ebben felhozták az akciófilmekbe is beillő jelenetet Jack Krauser és Leon S. Kennedy között. Ezúttal viszont nem QTE-kből fog állni az egész, hanem az elhárítási (parry) rendszer újításával másképp fog lezajlani a csata a főhős és az egyik rosszfiú között. „Miután implementáltuk a parry rendszert, attól kezdve, amikor az eredetivel játszottam, azon kaptam magam, hogy az eredetiben is a támadások elhárítását akarom csinálni. Ekkor éreztem úgy, hogy a dolgok igazán érdekessé váltak.,” nyilatkozta Kadoi.
A Game Informer jóvoltából azt is megtudtuk, hogy a Resident Evil 4-ben nagyobb szerepet fog kapni a lopakodás (az eredetiben is volt mód rá, de idővel tarthatatlanná vált minden nyitottabb helyszínen). Lesz egy új reteszes (bolt) fegyver, ami a néma gyilkolásokhoz lesz jó, illetve alternatív útvonalak is elérhetőek lesznek a küldetések során, de aki a bevált shotgunos, körbepörgő rúgásos megoldással szeretné végigküzdeni magát a hordákon, erre is lehetősége lesz (de kérdés, hogy ez meddig lesz fenntartható, látván a második és harmadik Resident Evil remake-jét).
A Resident Evil 4 Remake még a jelenlegi üzleti évben meg fog jelenni, ugyanis március 24-étől (tehát egy héttel a vége előtt) jön ki PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Denuvóval), illetve PlayStation 4-re.
Forrás: WCCFTech