Mivel ez a játék a második lesz (az első a Star Wars Jedi: Fallen Order volt), a Respawn lényegében kifejezte, hogy még egy játékot meg szeretnének csinálni ezután a Csillagok háborúja licencben.
A 2019 végén PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re megjelent Star Wars Jedi: Fallen Order sikeres volt (annyira, hogy az Electronic Arts kivette a fejét a homokból, mert akkoriban a kiadó kb. mindenbe bele akarta erőltetni az élő szolgáltatásos, live service modellt, és ez ártott a Dragon Age: Dreadwolf fejlesztésének is), így nem csoda, hogy Andrew Wilson megbízta a Respawn Entertainmentet a folytatással is. A Respawn bizonyítja, hogy hiába állítanak mást a kiadók és a csak pénzt látó öltönyösök, továbbra sem lehet figyelmen kívül hagyni a keresletet az egyjátékos játékok iránt.
„Mindig is trilógiaként szerettem volna látni [a Star Wars Jedi játékokat]. Hogyan tudjuk Cal-t és a legénységet új helyekre vinni túl azon, amit az első játékban csináltunk? Elég jó elképzelésünk volt arról, hogy hová terveztük a Survivor helyszínét, mi lesz a tét, mi lesz a játék hangvétele, mivel fog Cal szembeszállni, és hogy a stáb hogyan fog ebbe beleszólni. És vannak ötleteink, hogy mit tehetnénk ezen túl is,” nyilatkozta az IGN-nek Stig Asmussen, a Star Wars Jedi: Survivor rendezője, aki szerint ha az Electronic Arts lehetővé tenné számukra a trilógia elkészültét, akkor ahhoz a játékhoz az Unreal Engine 5-öt alkalmazná a Respawn.
A Star Wars Jedi: Survivor amúgy kisebb halasztáson esett át, így az Electronic Arts nem március 17-én fogja kiadni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re a játékot, hanem április 28-án, és a Respawn Entertainment szerint a plusz másfél hónap során finomhangolást végeznek, továbbá megpróbálják a lehető legtöbb bugot eltávolítani Cal történetének folytatásából. Így talán el tudja érni a minőségileg kitűzött szívonalat a játék.
Reméljük, hogy így is lesz. Sokat már nem kell várni.
Forrás: VGC