Redfall: jó hírt kaptak mindazok, akik már nagyon várják a co-op shootert!

A Bethesda jó hírekkel szolgál a rajongóknak a crossplay vonatkozásában a közelgő vámpír co-op shooter, az Arkane Studios által fejlesztett Redfall kapcsán.

 

 

A Bethesda jó hírekkel szolgál a rajongók számára, akik crossplayre vágynak a hamarosan megjelenő nyílt világú co-op shooterrel, a Redfall-lal kapcsolatban. A stúdió nemrég a Discordon tartott egy „Ask Arkane Q&A” elnevezésű kérdezz-feleleket, ahol a játékosok feltehették kérdéseiket a játékkal kapcsolatban a május 2-i megjelenés előtt.

A kérdés-feleletet az Arkane Discord szerverén tartották a Redfall megjelenési dátumának bejelentését követően.

A cím eltér az Arkane tipikus, csak egyjátékos, magával ragadó szimulátoros címeitől. Amilyenek például a Dishonored és a Prey voltak. Így a rajongóknak rengeteg kérdésük akadt. Az egyik ilyen kérdés az éjszakai ciklusra vonatkozott, azt firtatva, hogy ez hogyan befolyásolja majd a játékmenetet, tekintve, hogy az ellenségek vámpírok lesznek. Az Arkane megerősítette, hogy a játékosok nappal más-más ellenséggel fognak szembenézni, és ettől még képesek lesznek haladni. Az egyik nagy kérdés, amire sok rajongó választ szeretne kapni, a crossplayre vonatkozik.

A választ arra, hogy a Redfall támogatni fogja-e a crossplay-t, a játék hivatalos Twitter-oldalán is megosztották. A kérdést és a választ egy világos és félkövér képen tették közzé. A „Crossplay confirmed between Xbox + PC Game Pass + Steam + Epic Game Store” szöveggel kiegészítve. A játékosok megnyugodhatnak a tudatban, hogy online csatlakozhatnak barátaikhoz, függetlenül attól, hogy hol játszanak a Redfallal. Néhány játékos azonban még mindig nem örül a Redfall mindig online követelményeinek. Tekintve, hogy a játék egyjátékos módban is játszható.

A Twitter-felhasználók úgy tűnik, egyenletesen megosztottak. Egyesek szerint a crossplay funkciók „hatalmas győzelem” a vámpírrajongók számára. Ünneplik, hogy a crossplay a Steamre és az Epicre is kiterjed. Mások szerint a mindig online funkciók lehetetlenné teszik számukra a vásárlást. Arra hivatkoznak, hogy a mindig online jelleg miatt más címekről lemondtak. Nem szabad elfelejteni, hogy sokak számára a stabil internetkapcsolat egyszerűen nem életképes.

Annak ellenére, hogy a legtöbb kortárs médiaműfaj a kizárólag online funkciók, például a streaming vagy a felhőalapú tárolás felé mozdul el, sokan egyszerűen nem engedhetik meg maguknak, hogy online maradjanak, vagy akár csak stabil internetkapcsolatot szerezzenek.

A játék mindig is drága hobbi volt. Ám a folyamatos online élmény felé való elmozdulással – amit nem is olyan régen, a SimCity 2013 megjelenésekor még nevetségesnek tartottunk -, valamint az árak folyamatos emelkedésével, mint ahogy azt a Legend of Zelda: Tears of the Kingdom árnövekedése is mutatja, úgy tűnik, hogy a hobbi egyre drágább lesz. Azoknak, akik online játszanak, megkönnyebbülés lesz, hogy a Redfall lehetővé teszi számukra, hogy barátaikkal játszhassanak, függetlenül attól, hogy melyik platformon játszanak.

Forrás: Twitter

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu