A Dead Island 2 fejlesztői megbecsülték, hogy mennyi idő alatt lehet teljesíteni a folytatást.
A Dambuster Studios régóta várt Dead Island 2-je kapcsán a rajongók végre képet kaphattak arról, hogy ha egyszer a kezükbe kerül a folytatás, mennyi idő alatt pipálhatják ki. A 2011-es Dead Island véres, első személyű zombigyilkolászás folytatása már jó ideje fejlesztés alatt áll. A hírek szerint a munka nem volt zökkenőmentes.
Az eredetileg elég langyos fogadtatás ellenére a Dead Islandből két évvel az első megjelenés után több mint 5 millió darabot adtak el, ami elég volt ahhoz, hogy a folytatás elkészüljön.
A Wccftech-nek adott interjúban a Dead Island 2 művészeti igazgatója, Adam Olsson elmondta, hogy még nem tudja pontosan, a játék mennyi ideig tart. Ám becslése szerint, ha a játékosok befejezik a fő történetet és legalább néhány mellékküldetést, valamint a Los Angeles pokoli, Hell-A nevű változatában található véletlenszerű tevékenységeket, akkor a játékosok körülbelül 20 óra játékidőre számíthatnak. Felvetette, hogy a játék különböző módozatainak és kiegészítő tevékenységeinek, például a kooperatív játéknak és a gyűjtögetnivalók vadászatának alaposabb végigjátszása magasabbra tolhatja a teljesítési időt, de konkrét becslést nem adott.
A HowLongToBeat.com 18 és fél óra körülire mérte az eredeti Dead Island játékidejét a fő történet végigjátszásához. Ez a szám 27 óra körülire ketyeg, ha a mellékküldetéseket is beleszámítjuk. Olsson becslése szerint a Dead Island 2 körülbelül 20 órát vesz igénybe. Ez a történet és néhány, de nem az összes mellékküldetés teljesítése. Így joggal feltételezhetjük, hogy a játékok körülbelül ugyanannyi időt vesznek majd igénybe.
Habár a számozott részek között elég hosszú szünet telt el, a Techland a 2013-as Dead Island: Riptide formájában kiadta az első játék történeti eseményeinek közvetlen folytatását.
A Riptide és a Dead Island 2 között hosszú idő telt el. A játék gyártása során háromszor váltott stúdiót. A Techland úgy döntött, hogy inkább a 2015-ös Dying Light című túlélőhorroron dolgozik. Ekkor a berlini székhelyű Yager Development kapta meg a játék kulcsait 2012-ben. A Yager 2015-ben a kiadó Deep Silverrel való kreatív nézeteltérések miatt kiszállt a projektből. Ekkor adták át a feladatot a Sumo Digitalnak. Ők a LittleBigPlanet-sorozat és annak spinoffjai mögött álló fejlesztők. Végül 2019-ben, teljes hét évvel a játék fejlesztésének megkezdése után a játékot a Dambuster Studios kapta meg, akik végre át tudták húzni a célvonalon.
Forrás: Wccftech