Albert Marin közel nyolc éven át dolgozott az eredeti Resident Evil 4 grafikájának javításán. A Nightdive Studios pedig most felvette őt fejlesztőnek.
Tudjuk, hogy a Resident Evil 4 Remake már itt van a sarkon. Ám a kemény munkáról szóló történeteket mindig érdemes elmesélni. Még inkább, ha egy ennyire jelentős, meghatározó címről beszélünk. Ezúttal egy olyan projektről van szó, amelynek keretében egy spanyol fejlesztő több mint 8 évnyi munkát szentelt az eredeti Resident Evil 4 textúráinak javítására.
Albert Marin a projekt hivatalos weboldalán jelentette be, hogy fejlesztői állást kapott a Nightdive Studiosnál, a System Shock remake-je mögött álló fejlesztőknél.
Azt mondja: „Nagyon boldog vagyok, mert végre, életemben először, a videójáték-iparban fogok dolgozni. Köszönöm, Joel, hogy bíztál bennem, és köszönöm, Stephen, hogy lehetőséget kaptam a Nightdive Studiosnál” – köszöni meg a stúdió vezetőségének.
Marin nyolc évig dolgozott azon, hogy az eredeti cím textúráit javítsa, és a 3D modellek, a vizuális effektek és egyebek terén modernebb arculatot adjon neki. A fejlesztő emellett bejelentette, hogy készül egy újabb javítás. Ennek célja, hogy a Resident Evil 4 HD Project néhány problémáját javítsa majd. „Abszolút NULLA szabadidőm van, és TÖMÉNY kávé van az ereimben! Tisztában vagyok vele, hogy rengeteg dolgot kell frissítenem az oldalon…” – mondja Albert kissé elborultan.
Mindenesetre jó látni, hogy a kemény munka meghozza a gyümölcsét. Biztos, hogy ebben az állásban sikerül majd kibontakoztatni a tehetséget a lelkes fejlesztőnek. Gratulálunk, Albert!
Forrás: RE4HD.com