A Naughty Dog padlógázzal frissítgeti a silány állapotban PC-re megjelent játékát.
A stúdió közölte, hogy miben változtattak a The Last of Us Part I-ben, aminek fejleményeiről mi is beszámoltunk az utóbbi napok során. Kijavítottak egy hibát, ami az Xboxos kontrollert használókat érinti, ugyanis néha kimaradozhatott a kontrolleren bevitt cselekedetünk. A grafikus menüben is volt egy hiba a beállításokban, ahol a Reset to Default (alapbeállítások) téves beállításokat eredményezhettek. Egy olyan hiba is volt, ahol a kijelzőn olvasható teljesítményellenőrző opciók (FPS, processzorhasználat, ilyesmi) ronthattak a játék teljesítményén.
Volt egy olyan kiakadás is, ami az Alt+Enter használatakor következhetett be.(ezzel lehet az ablakos és a teljes képernyős mód között váltani), és ezt is orvosolta a stúdió. Egy olyan hiba is eltűnt, ami a memóriahasználhathoz köthető, és a lehető leghülyébb időpontban történt (a játék befejezésétől a stáblistára váltva). A játék indításakor bekövetkező kiakadás is megszűnt, további hibajelentő adatokat generál a The Last of Us Part I a fejlesztőknek, ha kiakadna a játék, és egy olyan új funkciót is implementált a stúdió, ami afelé tereli a játékosokat, hogy további GPU-diagnosztizáló opciókat engedélyezzen, ha a videókártya kapcsán szállna el a játék. Ez persze opcionális, és mindig csak az épp futó játékmenetre vonatkozik.
Van még egy hiba, ami eléggé idegesítő. Ez a kamera szaggatására vonatkozik, és a Naughty Dog tesztelte is a megoldást rá… ám további bugok jöttek így létre, ezért egy későbbi patchre halasztják ennek kijavítását: „Korábban célul tűztük ki, hogy az egérrel kapcsolatos kameraszaggatást orvosoljuk. Azonban a frissítés okozta váratlan problémák kezelése érdekében ezt a javítást egy későbbi javításhoz toltuk. Csapatunk továbbra is dolgozik a jövőbeli fejlesztéseken és javításokon, beleértve a Steam Deck esetleges ellenőrzését is. Folyamatosan tájékoztatni fogunk titeket a jövőbeli javítási tervekről, beleértve az e heti, pénteki javítást is.”
Szóval pénteken jön az új patch. Addig még van hova javulni. A Steam Deck számukra nem fontos jelenleg…
Forrás: WCCFTech