Starfield: hasznos lehet az id Software segítsége

Ha már a… paplangyűrés utáni kommenteken kínunkban felszisszentünk (erről korábban írtunk), legalább másban igyekeznie kell Todd Howard új játékának, hogy az valóban emlékezetes, és remélhetőleg minőségi legyen…

 

A Starfield az Xbox és a Microsoft idei fontos játéka lesz. A Fallout és a The Elder Scrolls stílusa bár érződik a Bethesda Game Studios (BGS) IP-jén, a harcok tekintetében jelentős változásról van szó, és ez valószínűleg házon belüli segítség jóvoltából valósult meg, ugyanis az id Software szintén a ZeniMax Mediához tartozik, és ől mostanában nem nagyon közlik nyilvánosan, hogy mit fejlesztenek (a DOOM Eternalt befejezettnek tekintik). A játékmenetes videóban, amit nemrég megmutatott a Microsoft, feltűnhetett, hogy a harcok benne gyorsak és dinamikusak voltak, pláne akkor, ha a régebbi BGS-játékokkal hasonlítjuk össze a Starfieldet.

A fedezékbe csúszás, a gránát hajítása, a jetpack alkalmazása, ezeket, vagy ezek franchise-hoz passzoló megfelelőit nem láthatuk a The Elder Scrolls V: Skyrimben vagy a Fallout 4-ben. Ezek a cselekedetek a Starfieldben erősen arra hajaznak, amit az id Software hozott össze korábban. Elvégre ez a csapat indította útnak a Wolfensteint, a DOOMot vagy a Quake-et. Főleg a Quake növelte meg a játékok tempóját, és ez a 2016-os DOOMban és a 2020-as DOOM Eternalban is érzékelhető volt.

Az id Software Starfieldes érintettsége pletykaként a 4chanen bukkant fel.

Howard a „Fallout 4 – A játékos szabadsága egy nyílt világban” című videóban mondta, hogy a Fallout 4 egy modern FPS-nek hat, mert a lövöldözési mechanizmusokat teljesen újraalkották, és ebben a folyamatban a John Carmack alapította stúdió is segédkezett. Ezért szerinte kifinomult, reszponzív fegyveres harcok voltak belső és külső nézetben egyaránt, és mivel továbbra is azonos körökben mozog a BGS és az id Software, talán a Microsoft is besegíthetett a folyamatokba…

A Starfield szeptember hatodikán jelenik meg Xbox Seriesre és PC-re, de az Xbox Game Passon is ott lesz a kezdetektől.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu