A játék elérhető marad, de további frissítéseket és tartalmakat már nem fog kapni a Sharkmobtól…
Ha egy free-to-play battle royale játék már nem kap új frissítéseket, és csak a szerverek maradnak bekapcsolva, az már azt jelenti, hogy lélegeztetőgépen van a játék, és már nincs messze attól, hogy lekapcsolják a szervereket. Viszont a Vampire: The Masquerade – Bloodhunt esete (a játék amúgy PlayStation 5-re és PC-re (Steam érhető el) kissé szomorú, mert a játék alig egy éve, hogy megjelent! 2022. április 27-én indult el a Sötétség világában játszódó battle royale, szóval elég rövi idő alatt jutott el ide…
A Sharkmob a weboldalán közölte, hogy amíg van egy aktív játékostáboruk és közösségük, nem állítják le a szervereket: „A Bloodhunt egy olyan játék, amelyet a népszerű battle royale műfaj kiemelkedő címeként fejlesztettünk ki, ahol arra összpontosítottunk, hogy magával ragadó és egyedi élményt nyújtsunk azoknak a játékosoknak, akik szeretik a könnyen tanulható, de nehezen elsajátítható játékokat. A megjelenés óta azon vagyunk, hogy izgalomba hozzuk és megörvendeztessük a játékosokat, azonban, bár van egy csodálatos és nagyon elkötelezett közösségünk, nem tudtuk elérni a fejlesztés fenntartásához szükséges kritikus tömeget. Ez vezetett minket ahhoz a döntéshez, hogy leállítjuk a Bloodhunt további fejlesztését.
Ezzel együtt a Bloodhunt szerverek továbbra is üzemben maradnak, és a játék továbbra is játszható marad. Célunk, hogy a szerverek addig működjenek, amíg van aktív játékosbázis és közösség. Azok számára, akik élvezik a játékot és folytatni szeretnék, kidolgoztunk néhány megoldást, hogy a játék továbbra is érdekes maradjon. Egy játékon belüli játékos-szavazási rendszert fogunk bevezetni, hogy rendszeresen új dolgokat oldjunk fel, és frissen tartsuk a Bloodhuntot. Részletesebb részleteket fogunk megosztani arról, hogyan működik ez a rendszer, amikor közelebb jutunk a következő frissítésünk kiadásához, amely az utolsó tervezett javítás lesz a Bloodhunthoz. Ezen a frissítésen túl a javítások csak karbantartással kapcsolatosak lesznek.
Szeptember 26-án szeretnénk kikapcsolni a valódi valutás vásárlást is. Mielőtt ez megtörténik, bevezetünk egy olyan módot, amellyel könnyebben lehet játékon belüli tokeneket szerezni, hogy a játékosok ezen időpont után is játszhassanak és kozmetikumokat oldhassanak fel. Bár mi is ugyanolyan szomorúak vagyunk, mint ti, hogy a Bloodhunt fejlesztése most véget ért, tudnotok kell, hogy nehéz döntés volt, és ezt a tapasztalatot magunkkal visszük az elkövetkező játékok fejlesztésébe. Reméljük, hogy még sok élvezetes élményben lesz részetek a Bloodhuntban, és várunk titeket Prága utcáin!”, írta a stúdió.
Tehát nem volt elég nagy érdeklődés…
Forrás: Gematsu