A nagy N megerősítette, hogy nem az utolsó pillanatban készültek el a játék fejlesztésével (sok esetben azt látjuk, hogy még akkor sem, lásd a Cyberpunk 2077 esetét…), hanem lassú, türelmes megközelítést alkalmazott a japán cég.
A The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom esetében is kimondhatjuk, hogy a Nintendo Switch killer appjai közé tartozik, ahogy a franchise előző része is, a nyitócímként (illetve Wii U-ra is) megjelent The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Írtuk is a megjelenése után néhány nappal, hogy a rajtot követő első három napban több mint 10 millió példányt értékesített belőle a Nintendo, amivel a franchise, továbbá a platform esetében is rekordot állított fel a Tears of the Kingdom, amit hosszú ideig csak Breath of the Wild 2-ként említettünk, ugyanis a nagy N hosszú ideig spoilerek miatt nem nevezte meg az alcímet.
A 2019-es E3 időszaka során bejelentett játékból két évvel később új videót kaptunk, és akkor a Nintendo kijelentette, hogy 2022-re tervezi a megjelenést, csakhogy tavaly márciusban a japán cég közölte, hogy 2023 tavaszára halasztotta a Tears of the Kingdom megjelenését: „Korábban bejelentettük, hogy 2022-re tervezzük a játék megjelenését. Azonban úgy döntöttünk, hogy egy kicsit meghosszabbítjuk a fejlesztési időt, és a megjelenést 2023 tavaszára módosítjuk. Azoktól, akik már nagyon várták az idei megjelenést, elnézést kérünk,” mondta Aonuma Eiji, a játék producere.
Aonuma az 1998-as The Legend of Zelda: Ocarina of Time óta mindegyik részen dolgozott, úgyhogy a franchise veteránjának nevezhetjük. A Washington Postnak adott interjújában pedig megerősítette, hogy a The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom fejlesztése a halasztáskor már lényegében befejeződött, és az extra időt a Nintendo arra szánta, hogy az általuk felállított lécet meg tudja ugrani minőségileg a játék, úgyhogy az egy hosszabb finomhangolási, polírozási időszakot kapott, és az eredményen teljesen érzékelhetjük, hogy nem siette el a nagy N. A plusz időben így a játék fizikájára is tudtak koncentrálni.
Emiatt igazat mondott régebben Miyamoto Shigeru: egy elhalasztott játék végül jó is lehet, de egy elsietett játék mindig is rossz marad…
Forrás: WCCFTech