Egy hibát nem követhet el a Fallout 5 a környezetével!

A 2015-ben kiadott Fallout 4-ben a Commonwealth (nemzetközösség) települései nem tűntek kifejezetten jó állapotúnak, és erről a Bethesda Game Studiosnak nem kellene elfeledkeznie.

 

A poszt-apokaliptikus játékban a Fallout idősíkján bekövetkezett nagy háború óta 200 év telt el, mire eljutunk a Fallout 4 eseményeihez. A franchise korábbi részeiben több helyszín is viszonylag szépen renoválva lett (például a The Strip a Fallout: New Vegasban), holott azok korábban játszódó felvonások voltak. A Fallout 4-ben a Commonwealth állapota ehhez képest lepukkant volt, főleg a játékban található Boston esetében tűnt úgy, hogy mintha leálltak volna a helyreállítások, de például a The Institute a fejlődésre és a technológiai előrelépésekre utalt…

Az új-kaliforniai régió, ahol az első két Fallout játszódott (és a Fallout: New Vegasban az egyik frakció épp az Új-kaliforniai Köztársaság, azaz az NCR = New California Republic volt), ég és föld szintet mutat. Működőképes kormány és gazdaság, ami a mezőgazdaságra és a gyártásra építkezik, holott a háttérsztori szerint épp az Egyesült Államok nyugati partja sokkal nagyobb károkat szenvedett el. A Bethesda úgy tudná áthidalni a technológiai és a hangnembeli eltéréseket a játékok és régiók között, ha a települések funkcióit is kinézetit átgondolja: lehetne arra is helyezni a hangsúlyt, hogy a már folyamatban levő fejlődéshez járulnak hozzá attól függően, hogy hol játszódik a játék.

A települések kinézete tükrözné a nagy háború óta eltelt éveket, és összefüggőbb lenne a Fallout 5 világa ennek következtében, mert kétszáz év után nem mindig célszerű, ha a Mad Max-filmek stílusa köszönne még mindig vissza. A poszt-apokaliptikus világ érthető, ha károkat okoz, de az eltelt idő lehetséges pozitív hatását érzékeltetni kell, és ezt a játékmenetben is alkalmazhatná a Bethesda Game Studios, hiszen összefüggőbb hangulatot és nagyobb játékteret lehetne biztosítani.

A Fallout 5 egyszer el fog készülni, de Todd Howardék először a Starfieldet adják ki, majd utána a The Elder Scrolls VI-on dolgoznak…

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu