Az Assassin’s Creed Mirage kreatív igazgatója, Stephane Boudon elárulta, hogy nem minden népszerű funkció kerül vissza a játékba. Beleértve egyes parkour mozdulatokat is.
Az Assassin’s Creed Mirage kreatív igazgatója, Stephane Boudon egy nemrégiben tartott „kérdezz tőlem bármit” beszélgetésen elárulta, hogy néhány parkour mozdulat nem tér vissza a készülő címben. A Ubisoft népszerű akció-franchise-a 2017-ben drámai fejlődésen ment keresztül az Assassin’s Creed Origins-szel. Utóbbi nemcsak egy hatalmas nyitott világot adott a játékosoknak felfedezésre, hanem erősebb szerepjátékos elemeket is beépített. Ez a tervezési folyamat folytatódott a sorozat következő két játékában is, gyakorlatilag az út szélén hagyva a hagyományosabb lineáris és történetvezérelt címeket.
Számos pletyka és néhány kiszivárgás után azonban az Assassin’s Creed Mirage úgy tűnik, hogy ismét megváltoztatja a franchise-t.
Az RPG-elemeket és a hatalmas nyitott világokat elhagyva a Mirage visszaviszi a franchise-t a gyökerekhez. Az eredeti Assassin’s Creed-et használva inspirációként. A 9. századi Bagdadban játszódó játékban a játékosok egy fiatalabb Basim bőrébe bújnak, aki utcai tolvajból mester bérgyilkossá válik a Testvériségen belül. A Mirage sokkal kisebb környezetet is kínál. Visszahozza az eredetileg az Assassin’s Creed Unityben látott klasszikus Black Box stílusú küldetéseket. Valamint korlátozza az eszközöket, amelyekhez Basim hozzáférhet.
Azonban bármennyire is a klasszikus stílusú játékok felé hajlik az Assassin’s Creed Mirage, nem mindent hoznak vissza. Egy nemrég a Redditen tartott AMA ülés során a Mirage kreatív igazgatója, Stephane Boudon megerősítette, hogy a parkour rendszer nem teljesen fog megfelelni a rajongók AC3 előtti címekből származó elvárásainak. Konkrétan a hátra- és az oldalkiugrások nem szerepelnek a parkour-rendszerben. Így a rajongók nem kényszeríthetik majd Basimot arra, hogy egyetlen folyékony mozdulattal ugorjon vissza a helyéről vagy oldalra.
Boudon a továbbiakban kicsit bővebben is beszélt a játék új parkour-rendszeréről. Elmondta, hogy a csapat elsősorban arra koncentrált, hogy a mozgás a folyékonyság és a mozgékonyság érzését szögezze le. Ahelyett, hogy a franchise egy konkrét játékát emelte volna ki, a Ubisoft inkább több játékból is inspirálódott.
Rengeteg energiát fektetett az apró részletekbe, hogy a játékosok valóban úgy érezhessék, hogy a legjobb érzéssel irányíthatják Basimot.
Néhány rajongó csalódott lehet a hír miatt. Ám a Ubisoft megerősített néhány visszatérő funkciót, amelyek a régebbi játékok rajongóit érdekelhetik. Konkrétan a hivatalos Assassin’s Creed Twitter-fiók megerősítette, hogy a Mirage játékosok ismét be tudják majd festeni Basim alapruháit. Nagyobb hangsúlyt kap a közösségi lopakodás. Olyan eszközökkel, mint a fúvócső és a füstbombák, sőt, a játékosok még egy speciális, az eredeti Assassin’s Creed effektjeihez hasonló, kék-szürke színpalettához is hozzáférhetnek majd.
New updates about PARKOUR have been shared by Creative Director Stephane Boudon during the #AssassinsCreed Mirage Reddit AMA! pic.twitter.com/gv1f34A7gX
— Access The Animus (@AccessTheAnimus) July 13, 2023