A Star Wars Jedi: Survivor harcai nagyszerűek, de néhány rajongó számára mindenképpen kihívást jelentenek. A Star Wars Outlaws harcai viszont talán könnyebbek lesznek számukra.
A Dark Souls, a Bloodborne és a Sekiro által erősen inspirált Star Wars Jedi-sorozat a harcot helyezi az élmény középpontjába. Így minden egyes fénykarddal végrehajtott vágás és hárítás megfelelően erősnek és kielégítőnek tűnik. Habár a Star Wars Jedi harcai a franchise legjobbjai közé tartoznak, a Star Wars Outlaws egy bizonyos szempontból még felül is múlhatja azt.
A Star Wars Jedi harcrendszerét erősen inspirálta a FromSoftware Souls formulája, és bár ez azt jelenti, hogy mély és kifizetődő játékmenetet nyújt azoknak, akik szeretik ezt a fajta harcot, ugyanakkor erős negatív hatással van azokra, akik nem.
Egyszerűen fogalmazva, a Souls-féle harcért nem mindenki van oda. Időnként rendkívül kemény és a kíméletlenség határán mozog. Azok számára, akik még sosem játszottak Soulslike-ot, a Star Wars Jedi harcai elsőre nagyon elriasztóak lehetnek.
Néhány Star Wars-rajongó inkább csak átrobbantaná magát az ellenség hordáin. Úgy tűnik, hogy a Star Wars Outlaws pontosan ezt fogja tenni. A Ubisoft júniusi bemutatóján bemutatott gameplay demó alapján a Star Wars Outlaws egy harmadik személyű lövöldözős játék lesz. A harcai meglehetősen hasonlítanak más akció-kalandjátékokhoz, például az Unchartedhez, a Tomb Raiderhez vagy a Controlhoz. A rajongók által látott rövid harci jelenetben a játékos karaktere fedezék mögé bújt, onnan vakon lőtt. Valamint célzott, hogy pontosabb lövéseket adjon le az ellenségre, ami mind a szokásos harmadik személyű akció-kalandjátékok szokása.
A Star Wars Outlaws harca sokkal könnyebben kezelhető, mint a Jedi: Survivoré?
Ha ez a kis bepillantás a harci játékmenetbe bármit is jelez a végtermékről, akkor biztosra vehető, hogy a Star Wars Outlaws jóval elérhetőbb lesz, mint a Respawn Star Wars Jedi-sorozata. Ahelyett, hogy a hárítás időzítésén vagy azon aggódnánk, hogy melyik fénykard-állást kell a megfelelő időben használni, a játékosoknak a legtöbb ellenség legyőzéséhez csak mutogatni és lőni kell. Mindez azonnal elérhetőbbé teszi a játékot a nagyközönség számára. Ez persze nem jelenti azt, hogy a játék harcaiból hiányozna a mélység.
Míg a harcrendszer egyszerűsége garantálja, hogy a Star Wars Outlaws legtöbb összecsapásán túljutnak a játékosok, a tapasztaltabbak a játék fejlettebb harci mechanikáit kihasználva sokkal rövidebb idő alatt végezhetnek majd az ellenséggel.
A rajongók eddigi tapasztalatai alapján a játéknak lesz egy maroknyi bonyolultabb mechanikája. Ezeket a játékosok a harc hevében használhatják. Ilyenek pl. a különböző típusú blasterlövedékek, mint például a pajzsokat semlegesítő elektromos lövés, a játékos szőrös társának, Nixnek a képessége, hogy egy erősebb fegyvert ragadjon el a pályáról és hozza vissza nekik, egészen a feltehetően rengeteg különböző feloldható skillig.
Forrás: GamesRadar