MOZI HÍREK – Ha minden igaz, a macskás videójáték, a Stray animációs filmadaptációt kap az Annapurna stúdiótól.
Az Annapurna Interactive díjnyertes videójátéka, a Stray saját filmadaptációt kap az indie stúdió animációs ágától, az Annapurna Animationtől. A BlueTwelve Studio 2022-es kalandjátéka, a Stray egy drónokkal felszerelt, kóbor macskát alakítva vezeti el a játékosokat egy utazásra, aki robotok és gépek között próbál túlélni.
A Stray adaptációját Robert Baird, az Annapurna Animation munkatársa jelentette be. „Ez a játék arról szól, hogy mi tesz minket emberré, és nincsenek benne emberek” – mondta Baird az Entertainment Weeklynek. „Ez egy buddy comedy egy macskáról és egy robotról, és olyan fergeteges dinamika van benne. Szóval, a komédia benne rejlik, de egyetlen ember sincs a filmben. Szerintem ez az egyik oka annak, hogy a játék hihetetlenül népszerű volt, hogy egy imádnivaló macska szemszögéből látod a világot”.
Baird hozzátette, hogy stílusilag a film a „hopepunk” esztétikát fogja felvállalni, amely a pozitivitást, a kedvességet és az optimizmust mint lázadó fegyvert emeli ki.
„Imádom ezt a kifejezést, a hopepunkot” – mondta Baird. „Úgy gondolom, ha igazságot teszünk ebben az adaptációban, akkor ez lesz az első és legnagyobb hopepunk film, ami valaha készült.”
Ez az adaptáció számos más videójáték-film és tévéműsor nyomába ered, köztük a Universal „The Super Mario Bros. Movie” című filmje, amely áprilisi megjelenése óta több mint 1 milliárd dolláros bevételt hozott a globális jegypénztáraknál. Vagy az HBO „The Last of Us” című sorozata, amely idén több Emmy-jelölést is kapott, köztük a kiváló drámasorozat kategóriában.
A cím nélküli Stray-filmet Nick Bruno fogja rendezni, aki korábban az Annapurna „Nimona” című filmjét rendezte. Utóbbit ND Stevenson képregényéből adaptáltak a Netflix számára.
Forrás: Entertainment Weekly