A Bethesda Game Studios (innentől csak BGS-ként rövidítve) legújabb játékához lesznek moddoláshoz használható eszközök is, de ezekre még várni kell.
A Steam létezése óta figyelt top harmincas listára feljutott a The Elder Scrolls V: Skyrim is, amikor 2011-ben megjelent PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. Akkor egyidejűleg 287 ezer játékossal rendelkezett a BGS játéka. Ezt a rekordot a Starfield megdöntötte (ami nem meglepő, mert a játékipar folytatólagosan növekedik, de egyszer ennek is vége lesz, azaz a buborék ki fog pukkanni), igaz, csak egy kevéssel. A Fallout 4 2015-ben 472 ezer játékost tudott felmutatni, és ehhez képest a Starfield lemaradt a 287708 egyidejű játékosával, mindössze 297-tel megelőzve a Skyrimot.
A Steames eredményen torzít viszont az, hogy mások talán a Microsoft Store-on keresztül vették meg a BGS legújabb játékát, de az Xbox Game Pass-előfizetők is elérhetik a szolgáltatáson szeptember 6-a óta, így a potenciális vásárlók helyett előfizetőkről van szó, akik viszont így a Game Pass adatait tolhatták meg erősen (miközben az áremelésével a PlayStation Plus egyszerűen nem tud pluszt mutatni…). Több mint 6 millió játékosa már volt a Starfieldnek, de konkrét eladási adatokat még nem hallottunk.
Lesznek DLC-k is: a Shattered Space lesz az első sztoribővítés, de ingyenes frissítések és modok is lesznek. Todd Howard, a Starfield rendezője a japán Famitsunak azt nyilatkozta, hogy a modokkal majdnem bármit megtehetünk majd, ahogy a korábbi BGS-játékokban is. A modtámogatás 2024-ben érkezik, és mivel a stúdiónak is tetszik a rendszer, valami nagyot ígérnek számunkra. Szóval minimum négy hónap fog eltelni a mod-eszköztár megjelenésig, ami nem olyan nagy időtartam: a Skyrimnak három, a Fallout 4-nak pedig öt és fél hónap kellett, mire a megjelenésétől számítva megkapta a modtámogatást.
Kíváncsiak leszünk arra, hogy az űreposzból a kreatív elmék mit tudnak majd létrehozni. Szinte biztos, hogy lesznek kiváló modok.
Forrás: WCCFTech