Cyberpunk 2077: horrorisztikus bug a 2.0-ás verzióban; mit várhatunk egy esetleges folytatástól?!

A Cyberpunk 2077 2.0 frissítésével bevezetett újonnan felbukkant bug komolyan rémisztő pillanatokat okozhat a CD Projekt Red sikerjátékában. Továbbá feltettük a kérdést: milyen kell legyen a játék folytatása?

 

 

Egy Cyberpunk 2077 játékos egy különös buggal találkozott, ami egy horrorfilmes pillanatnak tűnik. A tapasztalataikhoz vezető körülmények arra utalnak, hogy a problémát a játék 2.0 frissítés okozta, amely szeptember 21-én jelent meg.

A Cyberpunk 2077 2.0-s verziója számos más változtatás mellett okosabb és keményebb ellenséges mesterséges intelligenciát vezet be.

Ennek a kiegészítésnek a legnyilvánvalóbb hatása az, hogy V ellenfelei nagyobb önfenntartási érzékkel rendelkezik; az ellenségek mostantól sokkal inkább használják a fedezéket, visszahúzódnak, ha súlyosan megsérülnek, és még az útjukba dobott robbanóanyagokat is megpróbálják kikerülni.

Ezzel kapcsolatban a Reddit-felhasználó DragonSych nemrég egy olyan hibára bukkant, amely miatt egyes ellenségek sokkal jobban el tudják kerülni, hogy felrobbanjanak, mint mások. Szemléltetendő, egy gránátot dobott egy trió Scavengernek. Csakhogy az egyikük nevetséges sebességgel pont az arcába sprintelt, így kerülve el a robbanást. A játékos drámai szerkesztési stílusa miatt az esetről készült felvétel olyan, mintha egyenesen egy horrorfilmből származna! (Lásd lejjebb!) Maga az élmény nyilvánvalóan önmagában is elég ijesztő volt.

Bár néhány játékos, aki hozzászólt az esethez, azt feltételezte, hogy a gyors Scavenger egyszerűen a Cyberpunk 2077 egyik Sandevistáját használta az idő lelassítására, amire az ellenséges NPC-k a játék 2.0-s verziójában képesek. Ám nem mindenki értett egyet ezzel az értékeléssel.

Nevezetesen, az a mód, ahogy az ellenség az egyik képkockában guggolásból a következőben teljes sprintsebességre váltott, néhány rajongót arra engedett gyanakodni, hogy ez a bizonyos reakció a gránátdobásra talán nem a fejlesztők szándéka volt.

Feltételezve, hogy ez valóban így van, a CD Projekt Red valószínűleg a továbbiakban javítani fogja a problémás viselkedést. Bár a 2.0-ás frissítés valószínűleg az utolsó nagyobb ingyenes javítás a Cyberpunk 2077-hez. A CDPR az ilyen kiadásokat többször is követte a fejlesztés során kicsúszott problémák kezelésére szolgáló hotfixekkel.

 

A Cyberpunk 2077 folytatásának ki kell törnie az eredeti ellentmondásosságából

 

Három év után úgy tűnik, hogy a Cyberpunk 2077 végre azzá a játékká válik, amit ígértek. A CD Projekt Red nemrég kiadta a várva várt 2.0-s frissítést, és nem sokkal később a Phantom Liberty DLC-t is elindítja. A megjelenés után a stúdió új projektekkel, köztük egy újabb Cyberpunk 2077 játékkal fog foglalkozni. Bár a franchise új bejegyzései izgalmasan hangzanak, a rajongók körében hihetetlenül meredek harc elé nézhet.

Nem titok, hogy a Cyberpunk 2077-nek rendkívül nehézkes volt a megjelenése, amikor 2020-ban először került a boltok polcaira.

A játékosok egy kiterjedt RPG-t vártak egy vadonatúj világban az elismert The Witcher 3: Wild Hunt alkotóitól. Bár a játékot minden bizonnyal ugyanaz a stúdió készítette, úgy tűnt, hogy a közönség számára a játék laposra sikeredett. Nemcsak sok minden hiányzott belőle, amit ígértek, de számos eszközön, köztük az Xbox One-on és a PS4-en is gyakorlatilag játszhatatlan volt. Ez hónapokig tartó vitákat eredményezett, ami kihathat ennek a fiatal franchise-nak az egész jövőjére.

Bár a Cyberpunk 2077 talán jól fogyott, számos problémája visszatartotta attól, hogy az ígért nagyszerű RPG legyen. A játékosok becsapva érezték magukat. A játékot a számos probléma miatt ténylegesen eltávolították a PlayStation Store-ból. Ráadásul a CD Projekt Red a technikai problémák állítólagos elhallgatása miatt vizsgálatokba és csoportos perbe keveredett. Ezek nagy részét rendezték, és a játék visszatért a PlayStation Store-ba, a kár azonban megtörtént.

 

Van jövője a franchise-nak?

 

A 2.0 frissítés és a Phantom Liberty úgy tűnik, hogy a CD Projekt Red számos hibát kijavít a megjelenéskor. Ez azt jelenti, hogy sok játékos végre esélyt ad a játéknak, amit az évek óta tartó viták után jó látni. Maga a stúdió azonban talán soha nem tudja ezt megúszni. Úgy tűnik, hogy szinte minden jó hírnevét elégette, amit a The Witcher 3: Wild Hunt-tal szerzett. Ez egy kicsit nehéz helyzetbe hozza a következő Cyberpunk 2077 játékot.

Miközben az elsődleges hangsúlyt az RPG műfajhoz méltó játék megalkotására kell majd helyezni, a stúdiónak meg kell mutatnia a játékosoknak azt is, hogy miért érdemes követni ezt a franchise-t.

A következő Cyberpunk nem léphet az eredeti játék nyomdokaiba. A CD Projekt Rednek gondoskodnia kell arról, hogy a játék készen álljon a megjelenésre. Hogy ne legyenek technikai problémák, és hogy a marketing valóban a végterméket képviselje. Ha a stúdió ezt nem teszi meg, akkor pontosan ugyanazokba a problémákba keveredhet újra, amit nem biztos, hogy túlél. Ha ezt megteszi, akkor van esély arra, hogy kitörjön a Cyberpunk 2077 árnyékából, amennyiben az élmény is egy fantasztikus RPG lesz.

Forrás: Reddit

New update is scary
byu/DragonSych incyberpunkgame

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu