Az Xbox-vezér szerint nem volt más lehetőségük az előfizetéses szolgáltatással kapcsolatban, és arra is utalt, hogy további japán játékok készülnek.
Egy japán publikáció, a Game Watch interjút közölt Phil Spencerrel, mivel a héten tartják a Tokyo Game Show-t, és a Microsoft is az előadók között volt, így nem csoda, hogy kilátogatott Japánba. Szerinte a Starfield miatt az Xbox Game Pass jól teljesít, és a nemsokára megjelenő Forza Motorsporttal elérheti a Microsoft, hogy folyamatosan nagyobb játékok jelenjenek meg a szolgáltatáson, amelynek árát viszont meg kellett emelni, és ez még megismétlődhet:
„Először is mindig szeretnénk lehetőséget adni nektek arra, hogy miképp építed fel a játékkönyvtárodat. Előfizethetsz a Game Passra és játszhatsz, vagy megvásárolhatod a játékot. Jelenleg több millió felhasználó fizetett elő az Xbox Game Passra, és sokan közülük elégedettek a használatával. Bár a fő alapfeltevés az, hogy több értéket nyújtson, szerintem elkerülhetetlen, hogy az ára jövőben emelkedni fog. Nemrégiben egyszer már emeltük az árainkat, de a döntést alapos mérlegelés után hoztuk meg. Fontosnak tartjuk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk, amelyekről elismerik, hogy megfelelő értéket képviselnek, még akkor is, ha az árak emelkednek,” mondta Spencer.
Június végén közölte a Microsoft, hogy a konzolos havidíj 10 helyett 11 dollár, az Ultimate előfizetésé pedig 15-ről 17 dollárra nőtt, szóval ez még megismétlődhet. Spencer szerint a Starfield frissítése alapvető lesz az előfizetők megtartásában, és erre törekszik éppen a játékot megvalósító Bethesda Game Studios. Később viszont arról is szó volt, hogy további japán stúdiókkal működik együtt a Microsoft, hogy Xboxra jelenjenek meg a gyakran még be sem jelentett játékok:
„Idén kiadtuk a Hi-Fi Rushot. Bár ez inkább egy kis mű volt, mint egy olyan mestermű, mint a Blue Dragon’, mégis magas színvonalú munka. A japán játékkészítők is a Microsoft Game Studios részei, és bár vannak olyan címek, amelyeket még nem lehet bejelenteni, japán gyártókkal együtt dolgozunk új játékok fejlesztésén. A fejlesztői környezet egyre bővül, beleértve a first-party és a third-party játékokat is, így azt hiszem, a jövőben még több japán cím megjelenésére számíthatunk,” tette hozzá Spencer.
Reméljük, hogy a minőségre nem lesz panasz.
Forrás: WCCFTech