Az eredeti, PS1-es játékban látott területhez képest egy összehasonlítást kaptunk, és a Square Enix játékának térképét össze is vethetjük az 1997-es Final Fantasy VII-ével.
A ResetEra fórumon felbukkant egy kép, amit egy rajongó hozott össze. Fogta a Tokyo Game Show során látott, hiányos térképet, kiszínezte, feltüntette a fontosabb helyszíneket (Kalm, Fort Condor, Mythril Mines, Chocobo Farm, Junon), majd mellé tette az eredeti térképet. Az eredmény? A Keleti Kontinens (Eastern Continent) mérete jókorára duzzadt az eredetiéhez képest. Érdekes, de a térkép nem mutatja, hogy merrefelé van Midgar, így valamennyi hiányzik róla.
Nem nagy meglepetés, hogy a Final Fantasy VII Rebirth mérete masszív lesz (és itt nem csak a játék méretére gondolunk: nemrég írtunk például arról is, hogy miért lesz szükség két Blu-ray lemezre). Hamaguchi Naoki, a rendező arról is beszélt, hogy a Final Fantasy VII térképe 1:1 arányban lett újraalkotva a remake második epizódjához, ami azért bemutatja, hogy a fejlesztők mindent megtettek, hogy a Square Enix következő nagy játéka legyen (ami jogos, hiszen az eredeti Final Fantasy VII is hatalmas dobás volt a Square-nek).
A múlt héten ezt írtuk: „Hamaguchi szerint azrért kellett így felbontani a Final Fantasy VII Rebirthöt, mert nagy elképzelésük volt, nem pedig nosztalgia céljából határoztak így. A Square Enix mindig is egy nagy, részletes világgal tervezett, és ebben sokkal több immerzió lesz, mint amit a Final Fantasy VII Remake Midgardja mutatott fel. Ha egy lemezre kellett volna mindent zsúfolni, akkor tartalmilag és ötletileg is vissza kellett volna fogni az agarakat. Nomura szerint a játék az ősök városáig (City of the Ancients) tart, ami eredetileg az első CD végét jelentette, de ahogy a Final Fantasy VII Remake is, úgy a Rebirth eseményei sem az eredeti sorrendet követi.”
A Final Fantasy VII Remake február 29-én jelenik meg PlayStation 5-re (és később lesz csak szó PC portról).
Forrás: WCCFTech