Assassin’s Creed Mirage: ez a néhány alapvető trükk és funkció megkönnyíti majd a játékot!

Az Assassin’s Creed Mirage rengeteg lehetőséget kínál a játékosoknak. Ez a néhány trükk segíthet, hogy még jobban bele tudd élni magadat a játékba.

 

 

Az Assassin’s Creed Mirage beállításaiban egyetlen opció megváltoztatásával a játékosok kikapcsolhatják az ellenséges közelségkövető eszközöket. Így sokkal magával ragadóbb élményt kaphatnak a lopakodós részek során.

A Ubisoft klasszikus franchise-ának új belépője a sorozat gyökereihez való visszatérést ígérte, és úgy tűnik, hogy az Assassin’s Creed Mirage rövidebb fő története és a lopakodós játékmenetre való összpontosítása kulcsfontosságú lehet ennek az ígéretnek a beváltásában.

A játék beállításaiba belépve meg lehet találni az Enemy Proximity effektust, és ki lehet kapcsolni. Ezt az opciót eredetileg egy Bruce_VVayne nevű játékos szúrta ki. Két képet osztott meg a Mirage-ról, az egyiket bekapcsolt Enemy Proximityvel, a másikat pedig kikapcsolt beállítással. Ha a beállítás be van kapcsolva, akkor a falakon keresztül is láthatjuk az ellenséget. Ez megkönnyíti a lopakodást, de egyes játékosok kevésbé tarthatják magával ragadónak.

Az ellenségkövető be- és kikapcsolása nem az egyetlen módja annak, ahogy a Mirage megújítja a lopakodós játékmenetet. Az olyan képességek, mint például az új Assassin Focus lehetővé teszik a játékosok számára, hogy több célpontot is megjelöljenek és meggyilkoljanak egymás után. Emellett a merényletek mindig működni fognak. Ez megállítja az Origins és a Valhalla között folytatódó tendenciát, miszerint a magas szintű ellenségeket nem lehet automatikusan meggyilkolni. Utóbbi sok rajongót frusztrált, akik azzal vádolták a franchise-t, hogy a lopakodó elemeket elveti.

 

Sasok szárnyán az Assassin’s Creed Mirage-ban

 

Az Assassin’s Creed: Mirage egy újabb eszközt ad a játékosok kezébe, amellyel még azelőtt kiemelhetik az őröket és felfedezhetik a területeket, mielőtt még betennék a lábukat magába a tiltott zónába. Basim képes lesz hívni hűséges sasát, Enkidut. Utóbbi egy „drónszerű” irányítható kamerát ad a játékosoknak, amellyel felülnézetből láthatják a területeket, miközben egyúttal rejtett területeket, esetleg bejáratokat fedezhetnek fel. Sőt, még az őröket is megjelölhetik, hogy könnyebb legyen őket követni. Íme egy pillantás arra, hogyan használhatják a játékosok az Enkidut a játékban.

 

 

Assassin's Creed Mirage

 

 

Hogyan használd Enkidut a játékban

 

Enkidut a konzolon a D-pad felfelé billentésével hívhatjuk (PC-n B-vel). A hívás után a játékosok azonnal egy légi nézetbe kerülnek, és átveszik a madár irányítását. A hüvelykujj jobbra és balra mozgatásával (A és D PC-n) a játékosok irányíthatják az irányt, amerre Enkidu repül, a felfelé vagy lefelé billentéssel (W és S PC-n) pedig Enkidu magasságát változtatja. Van egy praktikus billentyűkombinációs menü, amely a képernyő alján jelenik meg, amikor a játékosok Enkidut irányítják, és amely megmutatja nekik, hogy mi mindenre képes a madár. A játékosok a boost billentyűvel gyorsabbá tehetik Enkidu mozgását. Az ikonokat (például a ládák helyét és bizonyos NPC-k helyét) el lehet rejteni a Hide Icons billentyűvel.

A „panel” kapcsolójával egy speciális információs panel jelenik meg (vagy rejtőzik el), amely részleteket mutat a játékosok által éppen tartózkodó helyszínről.

Enkidu irányításakor a leghasznosabb képesség az „álló helyzetbe” való átállás. Ha így teszel, Enkidu a levegőben megdermed, és a játékosok a sas szemén keresztül első személyből irányíthatják a játékot. Így sokkal könnyebbé válik az őrjáratok követése, az őrök megjelölése és a rejtett területek feltárása. Enkidu irányítása közben a játékosok időnként észrevesznek egy aranyszínű kört, amely mozgatva úgy tűnik, hogy kitágul és összehúzódik. Ez azt jelzi, hogy Enkidu képes felfedni egy rejtett tárgyat, helyszínt vagy NPC-t. A titok felfedéséhez a játékosoknak addig kell mozgatniuk a kört, amíg a lehető legkisebbre nem húzódik össze, ekkor eltűnik, és egy új jelölő jelenik meg a térképen. A játékosok Enkidu használata közben is szabadon létrehozhatnak jelöléseket, amelyeket aztán Basim irányításakor láthatnak.

Azt is fontos megjegyezni, hogy egyes területeken különleges Marksman ellenségek lesznek. Ha Enkidu túl közel repül egy Marksmanhoz, az megpróbálja leszedni a madarat az égből. Ez elzárja a játékosokat attól, hogy Enkidut hívhassák vagy használhassák, amíg vagy elég messze nem kerülnek a Marksman-tól, vagy ki nem iktatják őt.

 

Fuss, Basim, fuss!

 

Az Assassin’s Creed: Mirage nyitó tutorialja során a játékosok megtanulják, hogyan kell „szabadon futni”. Ezt a szabad futás gomb nyomva tartásával lehet megtenni (X PlayStationön, A Xboxon, Spacebar PC-n). Ennek hatására Basim kocogni fog, valamint mászni és automatikusan átugrik az akadályokon. Ez a legjobb módja annak, hogy a játékosok gyorsan parkourozhassanak és navigálhassanak Bagdad városában. A játékosok a futás sebességét úgy szabályozhatják, hogy a hüvelykujjas botot kissé megdöntik a kívánt irányba.

A gyorsabb futáshoz a játékosok a bal oldali hüvelykujjbillentyűvel kattinthatnak, miközben bármely irányba mozognak (PC-n tartsd lenyomva a Shiftet).

Ilyenkor Basim sprintelésbe kezd, így gyorsabban tud haladni. Továbbá kikerülheti az olyan veszélyeket, mint az őrök és más ellenségek. A játékosok még freerun közben is képesek egy kicsit gyorsabban sprintelni. Így gyorsabban át tudnak haladni a háztetőkön két ugrás között. Ennek ellenére nem úgy tűnik, hogy a szabadfutás közbeni sprintelés lehetővé tenné a játékosok számára, hogy nagyobb réseket ugorjanak át, vagy mászás közben messzebbre jussanak a falakon. A sprintelés csak a gyorsabb terepátkelés eszköze. Nem befolyásolja a freerunning mechanikát, amikor az aktív.

Forrás: Reddit

If you want a more challenging and immersive stealth experience, don’t forget to disable the enemy proximity effect.
byu/Bruce_VVayne inassassinscreed

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu