Az Activision Blizzard vezérigazgatója arra is utalt, hogy a kb. egy konzolgeneráció óta elhanyagolt Guitar Hero franchise is visszatérhet.
A Windows Central számolt be egy belsős Activision Blizzard-megbeszélésről, ahol Bobby Kotick sok kérdésre is válaszolt. Ezek többnyirearra vonatkoztak, hogy mi lesz az Activision Blizzard jövője, miután legkésőbb holnap az Egyesült Királyság piac- és versenyfelügyeleti hivatala, a CMA dönteni fog arról, hogy elfogadja-e a Microsoft 68,7 milliárd dolláros tranzakcióját (miután először elutasította azt a felhős monopolhelyzettől tartva, és ezért jött képbe a Ubisoft, hogy átvegye a felhős jogokat…).
Például az egekbe magasztalta a Microsoft mesterséges intelligenciára és mély/gépi tanulásra vonatkozó kutatásait (a saját chipük is állítólag készül, erről is írtunk): „Amit a Microsoftnál láttam, annak nagy része a kutatás. Olyan területeken végeznek fejlesztéseket, amelyek rendkívüliek. Így aztán, hogy ki tudjuk használni a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás képességeit, az adatelemzést, a grafikáról való újfajta gondolkodásmódot; egyszerűen korlátlan lehetőségeket látok abban, amit mi csinálunk. Ha megnézzük az új technológiákat, amelyek a láthatáron vannak, olyan dolgokra leszünk képesek az MI és a gépi tanulás segítségével, amire eddig még soha nem volt példa,” mondta Kotick. Nemrég Rob Kostich, egy másik felsővezetőjük is hasonlót mondott (a Microsoft technológiája és eszközkészlete hasznos lenne a csapataiknak, hogy nagyobb, több immerziót biztosító élmények készüljenek).
Aztán így utalt a Guitar Hero lehetséges feltámasztására: „A Guitar Hero és más dolgok újbóli megjelenése nem lenne lehetséges a különböző típusú források nélkül. A jövő végtelen lehetőségei hihetetlenül izgalmasak.” Majd arra is kitért, hogy több íróra és színészre lesz szükségük a filmszerűbb élmények megteremtéséhez: „A grafika minősége már olyan szintre emelkedett, hogy több írói és színészi tehetségre lesz szükségünk, mert nem fogjuk tudni teljesíteni a játékosok elvárásait. A játékok mindig nagyon különböznek a filmektől és a televíziótól. A filmben és a televízióban azáltal vagy sikeres, hogy érzelmi kapcsolatot teremtesz közted és a közönség között. A mi élményeink zsigeribbek, de ez változik. Olyan karakterek jelennek meg a képernyőn és a videojátékokban, akiknek szájmozgása és arcanimációja valósághű… az érzelmi kapcsolatnak egy új dimenziója lesz, amelyet még nem sajátítottunk el,” tette hozzá Kotick.
Régebben több ex-ActiBlizz alkalmazott is azzal vádolta Kotickot, hogy embertelenül kezeli dolgozóit. Miért ül még mindig a vezérigazgatói székben?
Forrás: WCCFTech