Baj lehet a Super Mario Bros. Wonder egyik multiplayer funkciójával?!

A Super Mario Bros. Wonder lehetővé teszi a rajongók számára, hogy helyben és online is együtt játszanak. Ám egy apró kooperatív funkció nagy csalódásokhoz vezethet…

 

 

A Super Mario Bros. Wonder e hónap elején jelent meg, és új korszakot nyitott a Nintendo legkedveltebb karakterei számára. A játék kiemelkedik az első olyan játékként, amelyben Mario és sokan mások is új szinkronszínészt kaptak. Úgy tűnik, hogy ez lesz az utolsó Super Mario Bros. kaland a Nintendo Switch-en. A játékot a barátokkal való közös játékra szánják. Négyjátékos helyi és online kooperatív játékkal büszkélkedhet, hogy egyetlen játékosnak se kelljen egyedül végigcsinálnia. A Nintendo új online co-opja remekül működik. Azonban egy másik kiegészítő meglepően frusztrálónak bizonyult néhány játékos számára.

Ezen a Super Mario Bros. Wonder funkción, vagyis a vezető játékoson látszólag figyelmen kívül hagyható koronán még dolgozni kell.

A Super Mario Bros. Wonder az első új 2D-s Mario-játék a 2012-es New Super Mario Bros. 2 óta.

 

A Super Mario Bros. Wonder kooperációs „koronája” felesleges komplikáció?!

 

Ha a Super Mario Bros. Wonderrel kooperatív módon játszol, az egyik karakter feje felett egy lebegő narancssárga korona ikon lesz látható. Ez a látvány lehetővé teszi a rajongók számára, hogy tudják, hogy a kamera kire fog fókuszálni. Ahelyett, hogy a más címekben szereplő osztott képernyős kooperatív játék alternatíváját kínálná. A korona azonban vizuálisan egyszerűen förtelmes. Eltereli a figyelmet, ahogy a játékos feje fölött lebeg.

Ráadásul a Super Mario Bros. Wonder a korona kiosztásának módja számtalan frusztrációt okozhat a játékosok bizonyos csoportjai számára.

A játék különböző játékstílusokat kínál, beleértve a legyőzhetetlen játszható karaktereket is. Így minden korosztályú rajongó részt vehet a vízvezeték-szerelő legújabb kalandjában. Úgy tűnik, a korona funkció ugyanezt a segítséget hivatott nyújtani. Mivel a korona és a kamera többször is azt a játékost követi, aki az előző pályán a legmagasabb pontszámot érte el. A korona azonban frusztráló forgatókönyvet teremt a gyerekek vagy fogyatékkal élő játékosok számára. Ha a vezető játékos bármilyen okból meghal, a korona és a kamera átvált egy másik játékosra. Ha ez a vezető játékos egy Yoshi vagy Nabbit szerepében játszó kisgyerekkel van párosítva, a korona addig marad a legyőzhetetlen karakterükön, amíg a vezető játékos be nem fejezi a szintet a flagpole tetején.

 

A játéknak át kellene dolgoznia a Co-op korona-funkciót

 

A Super Mario Bros. Wonder kooperatív korona funkcióját több szempontból is át lehetne dolgozni. Vizuálisan az a probléma a koronával, hogy mindig a karakter felett lebeg. A megoldás lehet olyan egyszerű, mintha a rajongóknak megadnánk a lehetőséget, hogy kikapcsolják a látványt. Vagy a koronát más, természetesebb jelöléssel helyettesítenék a karakteren.

Valami finom színváltoztatással, HUD-képelemmel vagy kisebb karakter körvonallal teljesen elkerülhető lenne a probléma, így a Super Mario Bros.Wonder látványvilága megmaradna az univerzumban.

Hasonlóképpen, a játék lehetőséget adhatna a játékosoknak arra, hogy kikapcsolják a korona játékosváltási képességét. Ha az idősebb rajongóknak lehetővé tennék, hogy a koronát magukhoz rendeljék, elkerülhetnék a frusztrációt, hogy egy kisgyerekkel vagy kevésbé jártas játékossal kelljen a célba érniük, hogy visszaszerezzék azt. Még ha minden játékosnak újra kellene is kezdenie egy ellenőrzőpontról, ha a vezető játékosnak elfogynak az életei, hosszú távon ez kevésbé lenne frusztráló. Miközben a rajongók élvezik a Super Mario Bros. Wondert egyedül és a barátaikkal együtt is, ez az egyszerű javítás a kooperatív koronára csodákat tehetne a Nintendo azon céljának teljesítésében, hogy olyan élményt teremtsen, amely a játékosok teljes közösségét kiszolgálja.

Forrás: TheGamer

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV