A Naughty Dog túl nagynak bizonyuló projektje felett hiába gyülekeznek a viharfelhők, egyszerűen nem lehet a Sony-t megállítani abban, hogy továbbra is erőltesse az élő szolgáltatásos (live service) modellt mindegyik nagyobb franchise-ára.
Az első The Last of Us 2013-ban (most ne vegyük figyelembe a két újrakiadását azóta…) alapból rendelkezett a többjátékos Factions móddal. Ezek után a The Last of Us Part II nem kapta ezt meg 2020-ban PlayStation 4-en (na, mikor lesz PlayStation 5-ös változat?), ugyanis a Naughty Dog kihagyta azzal a kijelentéssel, hogy a koncepciója túl nagy lett, és legyünk türelmesek, hogy többet is megtudjunk róla.
Aha, csakhogy azóta három év eltelt, a The Last of Us: Factions pedig sehol (mi így hívjuk a projektet, mert nincsen hivatalos elnevezése, és jelenleg ez tűnik logikusnak). A tavalyi Summer Game Festen megerősítette a Naughty Dog a koncepciós képek mellett, hogy önálló élmény lesz, és nem lesz egy egyszerű frissítéssel ott a The Last of Us Part II-ben. Aztán jöttek a leépítések a Naughty Dognál, és olyan pletykák röppentek fel, miszerint a The Last of Us: Factions is el lett kaszálva.
A Push Square fedezte fel, hogy Vinit Agarwal, a projekt rendezője a Twitteren megünnepelte a Super Mario Bros. Wonder végigjátszását. A 100%-os teljesítés során több mint háromszázszor halt meg, és most nyugodtan élhet tovább ez a tweet, és igen, továbbra is dolgozik azon a játékon. Pontosan arra gondolt, aminek a rendezője.
Viszont ezek után fel kell tenni a kérdést, hogy mennyire változhatott meg a koncepció 2020 óta? Ha kevesebben dolgoznak a Naughty Dognál, szinte bizonyos, hogy a The Last of Us: Factions létszáma is meg lett ritkítva. Inkább a harmadik részre koncentrálnak (a Sony ugyanis erőlteti a blockbustereket is, és a franchise annak nevezhető), és a HBO is berendelte a sorozat folytatását…
De mire számítsunk?
Forrás: GameRant