A nemrég megjelent, és nem mellesleg kiváló Super Mario Bros. Wonder ugyanis rejt néhány olyan megoldást, amit a Nintendo bátran átemelhetne a harmadik dimenzióba.
A Nintendo Switch-en több „alapvető” franchise kapott folytatást és DLC-t (a The Legend of Zelda: Breath of the Wild, a nyitócímek egyike a The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomban folytatódott), de hiába jelent meg a platform első éve során a Super Mario Odyssey, annak nem lett végül folytatása, holott a Super Mario Sunshine és a Super Mario Galaxy története ismétlődhet meg (a rajongók örömmel vennének egy folytatást, de a nagy N nem cselekszik így).
A 3D-s Mario-játékban a Capture funkcióval lehetett objektumok, karakterek és ellenfelek felett átvenni az uralmat, de a nemrég megjelent 2D-s alkotásban is átalakulhatunk elefánttá. A kettőt össze lehetne kötni, ugyanis a Super Mario Bros. Wonderben az egyik „csoda” (Wonder Effect) átváltoztatja Mariót egy Goombává. Tény, hogy Cappy az Odyssey-ből és a Wonder Flower a Wonderből másmilyen megközelítést alkalmaz, mindkettő ugyanazt a célt éri el (új réteget biztosítanak a játékmenetben). A csodavirágot ezért át lehetne vinni a harmadik dimenzióba, és így a felfedezést és átváltozást ezen a módon lehetne tovább vinni egy lehetséges folytatásban.
A Super Mario Bros. Wonderben bemutatott virágkirályság (Flower Kingdom) átemelhető lehetne a Super Mario Odyssey királyságai közé, így a két játéknak közös folytatása is születhetne, és a történetben is ott a potenciál, hogy ez megvalósulhasson. Florian herceg ismét irányíthaná a hatásokat, mégpedig pontosan úgy, ahogy Cappy tette a Super Mario Odyssey-ben a Capture játékmechanizmus során. Csakhogy a Nintendo Switch utódja egy év múlva szinte biztos, hogy már kapható lesz.
A Super Mario Odyssey dizájnja hatott a Super Mario 3D World Switch portjára annak Bowser’s Fury DLC-jében. De ennél többre lesz szükség, hogy valóban egy folytatás készülhessen. A nagy N nem nagyon hallgat a közönségére.
Forrás: GameRant