Hiába lesz jövőre már hét éves a Nintendo Switch, a japán cég továbbra is új játékokat kíván megjelentetni rá.
A Nintendo második negyedéves üzleti jelentésében Furukawa Shuntaro, a nagy N elnöke közölte, hogy a cég továbbra is új játékokat és tartalmakat fognak kiadni a Switch-re anélkül, hogy „a platform életciklusának hagyományos koncepciójához kötődnének”. Tehát ők nem akarják azt a példát követni, hogy kijön egy új konzol, és azonnal átváltanak rá, hanem lágyabb váltást szeretnének. Ilyesmit láthattunk a PlayStation 4> PlayStation 5 és az Xbox One>Xbox Series során is.
„A Nintendo Switch 2024 márciusában lép a nyolcadik évébe. Továbbra is új címeket és tartalmakat fogunk kiadni a Nintendo Switchre anélkül, hogy a platform életciklusának hagyományos koncepciója lekötne minket. A jövőben is szeretnénk, ha továbbra is sok fogyasztó játszana a Nintendo Switch-csel, és ha megőriznénk üzleti lendületünket. A Nintendo Switch Online-on keresztül elérhető tartalmak bővítésével továbbra is új lehetőségeket kínálunk majd a felhasználók számára, hogy hosszú távon élvezhessék a Nintendo Switchet,” nyilatkozta a Nintendo elnöke, aki elárulta, hogy szeptember 30-ával bezárólag több mint 38 millió Nintendo Switch Online előfizetőjük, illetve több mint 330 millió Nintendo Account-regisztrációjuk (ez ingyenes!) volt.
A Super Mario Bros. Wonder pedig (ha a Wii és DS párosától kezdve figyeljük) az eddig leggyorsabban fogyó Mario-játék lett (ez nem meglepetés a még mindig növekvő játékipar miatt…), ugyanis az első két hét alatt 4,3 millió példányban kelt el. Erről is nyilatkozott Furukawa: „Az október 20-án világszerte megjelent Super Mario Bros. Wonder az első két hétben összesen 4,3 millió eladást ért el. Ezzel ez a leggyorsabban fogyó Super Mario-játék. Emellett hosszú időn keresztül egyenletesen fogynak. Várakozásaink szerint ez a cím vonzó választás lesz a fogyasztók számára a közelgő ünnepi szezonban, és a következő évtől kezdve is folytatódni fog az eladásokban. A Super Mario Bros. Wonder mintegy 11 év óta az első teljesen új alkotás a 2D-s Mario-játékok között. Ez a cím meglepő új 2D Mario-élményeket nyújt, és úgy gondoljuk, hogy ez, valamint a The Super Mario Bros. Movie globális izgalma eredményezte a nagy eladási volument.”
A Switch is már 132,46 millió eladáson túl jár… az új konzol pletykáit pedig elutasították.