Suicide Squad: Kill the Justice League: az Arkham-széria harcrendszerének hasznos eleme térhet vissza?!

A Suicide Squad: Kill the Justice League első Insider-epizódjából kiderül, hogy az akció-lövöldözős játékmenetnek legalább egy kapcsolata van az Arkham-harcokkal.

 

 

A Suicide Squad: Kill the Justice League játékmenetének eredeti leleplezése óta vitatott cím. Főleg amiatt, hogy mennyire merőben elhagyja a Rocksteady korábbi Arkhamverse-játékainak játékmenetét és műfaji irányvonalát. A WB Games fejest ugrott a live-service játékokba, ami papíron teljesen logikus a Suicide Squadot nézve. Ám a Battle Pass elemeinek kiszivárgása sok egyjátékos rajongót dühbe gurított, mivel úgy tűnt, hogy a játék hangsúlya erre fog helyeződni.

A Suicide Squad soka csúszik, amire a rajongóknak nem kellett volna érdemi elvárásokat támasztaniuk, de végre készen áll arra, hogy többet osszon meg a rajongók fellelkesítésének reményében a megjelenés előtti hónapokban.

A Rocksteady ma tette közzé a „Suicide Squad Insider” névre keresztelt sorozat első epizódját. Ebben morzsákat osztottak meg az akció-shooter történetéről és játékmenetéről. Elég hosszan bepillantást engedve a korai vágóképekbe. A játék előrendelési és speciális kiadásának részletei úgy tűnik, nem enyhítik a live-service aggályokat. Ám a Suicide Squad játékmenete legalább úgy tűnik, hogy ahol lehet, fontos támpontokat vesz az Arkham-játékokból.

 

Suicide Squad: Kill the Justice League fegyveres harcai Arkham-szerű countereket tartalmaznak?!

 

A játék dobta a Rocksteady hagyományos, bevált harci formuláját, és szinte teljesen újragondolja azt akció-shooter játékmenetben, négyjátékos többjátékos funkcióval. Lényegében, ha közvetlen összehasonlításban nézzük mindkettőt, szinte semmi hasonlóságot nem mutat. Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang és King Shark lövöldöznek és mozognak mindenkor egyedi traverzációs képességekkel.

A mai játékmenetbe való bepillantás azonban egy olyan mechanikát boncolgatott, ami valójában elég közel áll ahhoz, amire a rajongók az Arkham-játékokból emlékezhetnek, ez pedig az ikonikus kontrázó rendszer.

Ez a modern játékokban már mindenütt jelen van. Általában bonyolult hárítási mechanikákba torkollik. Ám az Arkham-játékok egyszerűek voltak abban, hogy az ellenfél feje felett egy villogó szimbólumot adtak, ha egy érkező támadást ki lehetett hárítani.

A kontrázás nyitva hagyta őket egy támadásra, ha nem voltak páncélba vagy ninja-szerkóba bélelve. Ám elsődleges funkciójuk látszólag az volt, hogy segítsenek elkerülni a sérülést. Illetve, tovább erősítsék a játékosok kombó-mérőit. Úgy tűnik, hogy ez a Suicide Squadba is átkerült, bár egy olyan változtatással, amely a fegyverjátékkal összhangban van.

Egy hasonló villogó szimbólum jelenik meg a támadásra készülő ellenség felett, még távolról is, és az ilyen ellenségek ellensúlyozása úgy történik, hogy először rájuk lősz.

Ez az „ellenlövés” mechanika azonban nem lesz túlságosan hasznos a rajongók számára, akik azt remélik, hogy az Arkham izommemóriájuk átvihető lesz. Ugyanis teljesen más bemenetet igényel a végrehajtásához. Mégis, jó hallani, hogy a rajongók által az Arkhamverzumból imádott játékmenet elemei valamilyen formában továbbra is megmaradnak.

Forrás: GamingBolt

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu