Két játék is kiszivárgott a Gearboxtól, és az egyikük az álláshirdetések alapján a nyílt világú stílust követheti.
A Comicbook írt arról, hogy a jelenleg az Embracer Group alá tartozó, de a svéd kiadó átszervezése miatt talán végül új tulajdonos alávándorló Gearbox valamin dolgozhat, ugyanis négy éve már, hogy megjelent a Borderlands 3, és a Tiny Tina’s Wonderlands megjelenése óta is eltelt egy kis idő (igaz, utóbbi DLC-i nem nagyon voltak sikeresek, míg az alapjáték igen; a játékot kiadó Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick évek óta az egyik legjobb franchise-rajtnak nevezte az alapjáték eredményeit).
A site egy Gearbox-fejlesztő LinkedIn profilján látta, hogy a két játék fejlesztés alatt áll. Lehet, hogy elírta, de az is lehet, hogy nem. Szerinte az első játék, amely megjelenik közülük, a Borderlands 4 lesz (ez állítólag Lilith felkereséséről fog szólni), ami logikusnak hangzik, mert a Borderlands 3 régebben jött ki. A Tiny Tina’s Wonderlands 2 pedig a Borderlands 4 technológiájából épülhet fel, de ez már csak puszta spekuláció, nem pedig megerősített tény. A Borderlandsből eközben egy film is készül ugyebár, és ebben Tiny Tina is szerepet fog kapni…
A Gearbox Entertainment több embert is keres, de az egyik állásajánlat nyílt világokkal kapcsolatos tapasztalatot is elvár. A senior pályatervezőnek ismernie kell az Unreal Engine-t, és előnyt jelent, ha Unreal Engine 4-es AAA játékon dolgozott, a modern FPS pályatervezési technikákban jártasnak kell lenie; a nyílt világok, co-op vagy online játékok esetében is elvárt a tapasztalat, és mélyen meg kell értenie a modern AAA akciójátékokat és azok fejlesztési gyakorlatait. A sikeres jelentkező a világépítő csapatban dolgozik majd, ami a pályatervezőket, művészeket, küldetéstervezőket és a megvilágítási művészeket foglalja magában. A nagyobb tartalmak tervezésében és felépítésében is közösen dolgozik majd a vezetőkkel.
Az álláshirdetés nem nevezi meg, hogy létező franchise-ról vagy új IP-ről van szó, de mi összekötjük a pletykát az állásajánlattal…