Őszinte, de ennél kevesebbet nem is várhattunk a Drakengard spinoffjaként elinduló NieR alkotójától.
Egy japán publikáció, a 4Gamer írt egy rendezvényről, ami november 16-án volt a dél-koreai G-Star konferencián. Itt felbukkant Saito Yosuke (a producer) és Taro Yoko (a NieR alkotója). A beszélgetés végén Saito megígérte, hogy a NieR mindaddig folytatódik, amíg Taro él, de semmilyen konkrétumot nem tudtak ott mondani, mert a beszélgetés főleg a 2017-ben megjelent NieR: Automatáról szólt. A játék megkülönböztethető karakterdizájnja a japán célközösséget akarta megszólítani, és abban reménykedtek a fejlesztők, hogy rétegjáték lehet a hazai pályán kívül. Aztán arról is szó volt, hogy milyen verseny alakul ki egy producer és a kreatív vezető között, mert egymást kiegészítő igényekkel rendelkeztek a fejlesztés során.
Saito utalt egy még be nem jelentett együttműködésre kettejük között, és abban reménykedik, hogy 2024-ben erről többet is elmondhat, de nem lepődnénk meg, ha mindez végül csak egy kurrens-gen NieR: Automata újrakiadás lenne (a NieR: Replicantot is áthozták a PS3-as generációról az eggyel újabbra…). Holott amikor megjelent az eredeti NieR 2010 környékén, az nem volt kimagasló, sőt, a fejlesztőt, a Caviát magával is rántotta.
A NieR mostanában valóban csendben van, leszámítva a NieR: Replicant modernizált verzióját, de a franchise sok rajongót szerzett a NieR: Automata megjelenésével (és nem csak Japánban), így hamarosan a Square Enixnek valami újat is kellene csinálnia. Tény, hogy ott van az Automata Nintendo Switch portja, illetve a sztorival telepakolt mobilos free-to-play játék, a Re[in]carnation, de valami konzolos produktumot szeretne a közönség ennyi idő után.
Ki tudja, hogy Saito és Taro min dolgozhat együtt. Talán egy újabb mobilos játék, esetleg valami színházi előadás (mert ilyesmi is van), de ha a NieR: Automatáról szólt a prezentáció, talán reménykedhetünk ennek folytatásában is. A Square Enix nem annyira hülye (azért az NFT-zésre ez a cég is ráállt, lol).
Forrás: PCGamer