Az Xbox-vezér szerint az a cél a szeptemberben megjelent Starfielddel, hogy a Bethesda Game Studios egyik korábbi játékának élettartamát maga mögé utasítsa.
A minap már szó esett arról, hogy Phil Spencer kinn volt Brazíliában, ugyanis beszámoltunk az Xbox Series S ottani, hajmeresztő áremeléséről, de a CCXP színpadán is interjút adott, ahol megerősítette a Starfield, Todd Howard legújabb játéknak mostani mérföldkövét: „A Starfield fantasztikus volt. A munkám egyik különlegessége, hogy a fejlesztés korai szakaszában játszhatok a játékokkal. Valójában tavaly ilyenkor már játszottam a Starfielddel, ami idén szeptember elején jelent meg, és már akkor láttam, hogy ez egy nagyon különleges játék lesz. Sosem tudhatod, mikor lesz valami siker, de jó volt látni, hogy milyen sikeres lett. A Starfieldet a megjelenése óta több mint 12 millióan játszották, és még mindig a stúdióink 10 legtöbbet játszott játéka között van, szóval köszönjük mindenkinek a Starfield támogatását és azt, hogy óriási sikert aratott.”
A korai hozzáféréses megjelenés után egy héttel 6 millió játékosnál tartott, szeptember 20-ára pedig 10, október végére pedig 11 milliónál járt (legutóbbit Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója közölte). Spencer kapott aztán egy olyan kérdést, hogy a Starfield tud-e akkora élettartamot felmutatni mint amit a 2011-ben PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re, azóta pedig lényegében mindenre megjelent The Elder Scrolls V: Skyrim tud:
„Ez a célunk. Tudjátok, a Skyrim a Bethesda Game Studios elképesztő sikere. Todd Howarddal és a csapattal beszélgetve azt mondták, hogy ők is ezt a lehetőséget szeretnék megadni azoknak, akik szeretik az űrt és annak felfedezését. Már be is jelentettük, hogy jön a kiegészítője, a Shattered Space. Már elmondtuk a közösségnek, hogy megkapják az összes moddolásra snát eszközt, hogy mehessenek és létrehozhassák a saját tartalmukat a Starfieldben, ami annyira fontos volt a Skyrim számára, szóval egy tonna bizalom, hogy sok-sok évig a Starfield jó helyzetben lesz,” tette hozzá Spencer.
A Golden Joystick Awardson az év játéka lett a Starfield, de a The Game Awardson a legjobb RPG díját elnyerheti (de gyanítjuk, hogy ezt inkább a Baldur’s Gate III húzza ezt majd be). A moddoláshoz szánt eszközöket jövőre adják ki.
Forrás: WCCFTech