A „floridai Joker” válaszolt a Rockstarnak a GTA VI első trailerében rá tett utalással kapcsolatban, Mike York volt Rockstar-fejlesztő pedig hosszan méltatta az előzetest.
A „florida Joker” reagált arra, hogy az első Grand Theft Auto VI trailerben, úgy tűnik, rá is utalnak. A GTA VI trailere számos kérdést hagyott a rajongókban, különösen a számos, Floridára való utalást figyelembe véve, amelyek látszólag szerepelnek benne.
A GTA VI előzetese december 4-én jelent meg, ami nagy port kavart a videójáték-iparban.
A trailerben látottak alapján úgy tűnik, hogy a játék egy része a Vice City nevű, emlékezetes helyszínen játszódik, amit a régi GTA játékosok könnyen felismerhetnek.
A különböző dolgok mellett a rajongók számos floridai mémre és valós életbeli utalásra is felfigyeltek a játék trailerében. Az egyik ilyen utalás nemrég egy népszerű floridai személyiség figyelmét is felkeltette.
A trailerben feltűnt egy karakter, akinek jellegzetes arctetoválásai vannak, és feltűnően hasonlítanak Lawrence Sullivanre, akit a „floridai Joker”-ként is ismerünk. Ő egy tetoválás-modell, aki széles körű online figyelmet kapott, miután 2017-ben vírusszerűen elterjedt a rendőrségi fotója. Ez vezetett Sullivan válaszához, amelyben kifejezte meggyőződését, hogy a karaktert saját egyedi megjelenése ihlette. Az először a TikTok-on megosztott videóban egyenesen a Rockstarhoz fordult, mondván: „GTA, beszélnünk kell”.
Bár továbbra is bizonytalan, hogy a Rockstar szándékosan utánozta-e Sullivan képét, az utalás nem maradt észrevétlen a GTA VI trailerének finom részleteiben, és vitákat váltott ki a rajongók között a karakter dizájnja mögött rejlő lehetséges inspirációról.
Sullivan reakciója felvet néhány kérdést a játékfejlesztők kreatív döntéseivel és a játék közösségi médiára összpontosító kihívásaival kapcsolatban. A Rockstar szándékait övező kétértelműség teret enged a találgatásoknak és a rajongói elméleteknek. A trailer sok kérdést és nagy várakozást hagyott a rajongókban egy olyan játék iránt, amelyet csak 2025-ben láthatnak.
Mike York alig tudott betelni a GTA VI előzetesével
A GTA VI rekordot döntő trailerének megjelenését követően ugyanilyen sok reakció érkezett a legkülönfélébb tartalomkészítők és személyiségek részéről.
Ebben az áradatban a Rockstar New England egykori animátora, Mike York a stúdió volt alkalmazottjaként tette közzé saját reakcióját. York hat évig dolgozott a GTA V-n és a Red Dead Redemption 2-n, mielőtt elhagyta a Rockstar-t. (Legutóbb a God of War Ragnarok-on dolgozott a megjelenés előtti utolsó szakaszon.) Úgy tűnik, rendkívül lenyűgözte a GTA VI-ban elért vizuális színvonal.
„Ez nem csak egy nagyobb város. A városban minden kibővült. Ez alatt azt értem, hogy több ember van, több autó, több növény, több állat, több szőrzet van minden karakteren. Minden egyes dolgot átdolgoztak, fejlesztettek és továbbfejlesztettek. Ha megnézed ezt a kis jelenetet, még kis részecskék is lebegnek a levegőben. Ez egy játékbeli vágott jelenet.”
„Sok játékban, amit látsz, a mozgóképes részekből vágnak be egy jelenetet, ami nem a játékban készült, hanem előre renderelt, de a GTA játékban minden, amit látsz, a játékban készült. Minden egyes vágott jelenet.”
„Minden nagyon jól néz ki a játékban! Igazán lenyűgözött, hogy milyen messzire viszik a grafikát egy játékbeli verzióhoz, mert sokszor, amikor egy mozifilmet látsz, ez nem az. Amikor játszol ezzel a játékkal, akkor tényleg így fog kinézni, pont így fog kinézni. Hihetetlen lesz. Alig várom, mert az ottani művészek tényleg tudják, hogyan kell a konzolok és a hardverek határait feszegetni a részletességgel (LOD). Ez csak egy átlagos karakter a játékban, egy NPC vagy bármi más, de nézd meg, milyen valósághűen néz ki. Általában a furcsa NPC-k és azok, akik csak úgy szaladgálnak a játékban, de nem főszereplők, nem néznek ki ilyen jól, és ez azért van, mert a PlayStation 5 új hardverén most a határokat feszegetik.”