Olyan információk láttak napvilágot, miszerint a Netflix a játékon belüli hirdetések hozzáadását vizsgálja játékszolgáltatásához.
A Netflix vizsgálja a játékon belüli hirdetések bevezetését játékszolgáltatásába. A platformra felár ellenében olyan prémium játékok is érkezhetnek, amelyekért többet kérnek.
A Wall Street Journal beszámolója szerint a Netflix legfőbb főnökei „megbeszéléseket folytattak”. Méghozzá annak lehetőségéről, hogy reklámokat integráljanak a streaming óriás korlátozott, de növekvő játékválasztékába.
A hírek szerint a Netflix csak azon felhasználók számára vezetne be hirdetéseket, akik már az előfizetésük részeként is látnak reklámokat, ami az alacsonyabb árú, hirdetéssel támogatott modellek felhasználóira igaz.
A jelentés máshol azt javasolja, hogy a Netflix elkezdhetne nagyobb címeket kínálni felár ellenében. Szemben a jelenlegi modellel, amelyben a játékokat az előfizetés tartalmazza.
A Netflix játékkínálata 2021-ben indult, és az év végére közel 90 játékkal rendelkezik majd. Köztük a csütörtökön induló Grand Theft Auto Trilogy – The Definitive Editionnel és a Football Manager 24 Mobile-ral.
A Netflix szerint további közel 90 játék van fejlesztés alatt. Köztük olyan címek, mint a Braid: Anniversary Edition, Hades, Monument Valley 1 & 2 és Paper Trail.
Tavaly a Netflix is megtette az első lépést a játékok tévén és számítógépen való lejátszhatósága felé, amikor az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Kanadában tesztet indított.
„Az év végére 86 játék lesz elérhető – mindegyik benne lesz minden Netflix-tagságban, reklámok, alkalmazáson belüli vásárlások vagy extra díjak nélkül” – írta Mike Verdu, a Netflix játékokért felelős alelnöke. „És mivel további közel 90 játék van fejlesztés alatt, még csak most kezdtük el.”
Forrás: WSJ