Kissé ijesztő, amikor a marketingben ennyire öntömjénezést láthatunk; ez általában rossz eredményt takar.
Darius Sadeghian a Play magazinnak azt mondta, hogy a Suicide Squad: Kill the Justice League továbbra is tele van a Batman: Arkham sorozat DNS-ével. A történetre és a karakterekre vonatkozó alapok központi szerepet játszanak a fejlesztési folyamatukban, és a történet szempontjából vizsgálva az Öngyilkos osztag játéka lett az eddigi legnagyobb. (Játékmenetben nem?)
Majdnem egy teljes évnyi halasztást kapott amúgy a játék, amely sajnos élő szolgáltatásos (live service) elemekkel is rendelkezni fog. A küldetések felépítése nem tűnik valami jónak, bár néhol a játékmenet ígéretesnek fest. A közlekedés módja viszont a Batman: Arkham Knightéhoz hasonló szerepbe teheti a Rocksteady játékát. Az is valamelyest csalódást okozott (a PC verzió portja főleg, eleinte vissza is kellett azt hívni!), és a Batmobile első alkalommal volt ott a Rocksteady-féle Arkham játékok között. A történetben és a küldetések felépítésében valamelyest redundáns, vagy oda nem tartozó szereppel bírt, és főleg sok mellékküldetésben láthattuk (vagy a Deathstroke ellen harcban).
A Suicide Squad Insider második része során lett bejelentve, hogy Gizmo, a Task Force X egyik kisegítő tagja több módon is képes az osztagot segíteni. Például képes a játékos helyszínére egy járműt lepottyantani (ez nem törik össze a landoláskor?). Ez lényegében képes repülni, elején rakétákkal, és a tetején egy gépágyúval, amit egy második játékos kezelhet. De ennek mi értelme van, ha a Suicide Squad: Kill the Justice League marketingjéből megtudtuk, hogy a négy karakter egyedi módon is képes közlekedni? Inkább egyfajta powerupnak tűnik, amit rövid ideig használunk, ha nincs jobb opciónk, aztán rövid úton el is felejthetjük.
A Suicide Squad: Kill The Justice League a mai hírekben is megforduló Apple Vision Pro-val azonos napon, február másodikán jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.