Egy táblán dugtak el valamit nagyon ügyesen a fejlesztők a saját Xbox Developer_Direct ’24-es szekciójukban.
A héten volt ez a közvetítés, ahol négy játék kapta a főszerepet: az Avowed, az Ara: History Untold, a Senua’s Saga: Hellblade II, továbbá a szivárgás során általunk már korábban is elkeresztelt Indiana Jones and the Great Circle. Az Indy-játékon dolgozik a MachineGames, akiktől a Wolfenstein-reboot címeket láthattuk az utóbbi egy évtizedben (már leírhatjuk ezt is, mert a Wolfenstein: The New Order 2014 májusában jött ki!).
Aki figyelmes volt, a stúdió tábláján felfedezhetett valamit (ezt lent egy kép formájában megmutathatjuk), és sokan voltak így, ugyanis a ResetEra fórumon erről megy a diskurzus. A tábla felénk közelebb eső sarkában láthatjuk, hogy AKE 6, és alatta egy ismerős logó részlete bukkan fel. A Quake logójáról van szó, és emiatt gyanítjuk, hogy Quake 6 lett a táblára írva. (És gyanítjuk, hogy az id Tech engine-en fog majd futni, ugyanis a Wolfensteinek mellett az Indiana Jones and the Great Circle is ezt használja!)
De a Quake 6 név kissé érthetetlennek tűnhet. 2005-ben megjelent a Quake 4, ez eddig tiszta. De utána nem volt Quake 5! A 2007-es Enemy Territory: Quake Wars talán nem tekinthető annak, így inkább a 2017-es Quake Championsre kell gondolni, mert belsőleg Quake 5 néven futott a projekt. És mi köze lenne a MachineGamesnek a Quake-hez? A Quake remasterek mellett új epizódokat is készített a stúdió (Dimension of the Machine, illetve Call of the Machine volt a nevük), így nem idegen számukra a hamarosan 30 éves IP.
A Quake 6 létezése még nem hivatalos, és az sem ismert, hogy a MachineGames egyedül fejleszti-e, vagy segítséget nyújt mondjuk az id Software-nek (már ha nem a DOOM új része készül náluk), de annyi biztos, hogy a Microsoft direkt csinálta, mert így róluk beszélünk…
Forrás: WCCFTech