Jerk Gustafsson elárulta, hogy mégis kinek az elképzelése volt az, amiből hamarosan játszhatjuk Indiana Jones új Xbox-exkluzív történetét.
A Lucasfilm weboldalán egy új interjút olvashatunk az Indiana Jones and the Great Circle rendezőjével. Ebben Gustafsson elég sok érdekes dolgot árult el, de azért kissé szokatlan, hogy a Disney filmes ágazatának weboldalán olvashatjuk az új infókat, nem pedig mondjuk a Bethesda site-ján, vagy mondjuk az Xbox Wire-n. Mindegy, ez az egérbirodalom hülyesége…
„A történet szinopszisát a MachineGames házon belül dolgoztuk ki Todd Howarddal együttműködve, aki már régóta dédelgette az ötletet, hogy egy történetalapú játékot készítsen a titokzatos Nagy Körről. A „nagy kör” minden olyan kör, amely egy gömböt kettéoszt. A Földön a legismertebb nyilvánvalóan az Egyenlítő. De igazából bármelyik pontból létezhet, és a repülésben sokat használják az útvonal megrajzolásakor. Kiderült, hogy létezik egy nagyon is valóságos és titokzatos nagy kör, amely nem az Egyenlítő, hanem a történelem számos nagy történelmi helyszínét, például Gízát, a Húsvét-szigetet, Szukhothai-t, Nazcát és még sok mást összeköt. Kapcsolatuk rejtély maradt, és ez tökéletes kalandot nyújt a játékunkhoz.
Természetesen hűek akartunk maradni Indiana Jones karakteréhez, mert ez a legfontosabb számunkra, és biztosak akartunk lenni abban, hogy hol tart a története az adott időpontban, és biztosak akartunk lenni abban, hogy ez a fejezet beleillik Indy történetébe. Amikor belépünk a történetbe, majdnem egy évvel a Raiders után járunk, és azt akartuk feltárni, hogy Indy hol lehet ebben az időben, miután épp most vált el Mariontól, újra elveszett, és a saját munkájával kapcsolatos megszállottságában sodródik. Ebben óriási segítségünkre volt a Lucasfilm Games csapata, emellett a történetet velük is átvizsgáltattuk, hogy kreatív visszajelzéseket kapjunk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy hűek maradunk a franchise-hoz,” mondta Gustafsson.
Szóval Todd Howardról van szó, és a játékot az id Tech engine fogja meghajtani Xbox Series-en és PC-n.
Forrás: WCCFTech