Indiana Jones and the Great Circle: ki találta ki a koncepciót? A rendező válaszol!

Jerk Gustafsson elárulta, hogy mégis kinek az elképzelése volt az, amiből hamarosan játszhatjuk Indiana Jones új Xbox-exkluzív történetét.

 

A Lucasfilm weboldalán egy új interjút olvashatunk az Indiana Jones and the Great Circle rendezőjével. Ebben Gustafsson elég sok érdekes dolgot árult el, de azért kissé szokatlan, hogy a Disney filmes ágazatának weboldalán olvashatjuk az új infókat, nem pedig mondjuk a Bethesda site-ján, vagy mondjuk az Xbox Wire-n. Mindegy, ez az egérbirodalom hülyesége…

„A történet szinopszisát a MachineGames házon belül dolgoztuk ki Todd Howarddal együttműködve, aki már régóta dédelgette az ötletet, hogy egy történetalapú játékot készítsen a titokzatos Nagy Körről. A „nagy kör” minden olyan kör, amely egy gömböt kettéoszt. A Földön a legismertebb nyilvánvalóan az Egyenlítő. De igazából bármelyik pontból létezhet, és a repülésben sokat használják az útvonal megrajzolásakor. Kiderült, hogy létezik egy nagyon is valóságos és titokzatos nagy kör, amely nem az Egyenlítő, hanem a történelem számos nagy történelmi helyszínét, például Gízát, a Húsvét-szigetet, Szukhothai-t, Nazcát és még sok mást összeköt. Kapcsolatuk rejtély maradt, és ez tökéletes kalandot nyújt a játékunkhoz.

Természetesen hűek akartunk maradni Indiana Jones karakteréhez, mert ez a legfontosabb számunkra, és biztosak akartunk lenni abban, hogy hol tart a története az adott időpontban, és biztosak akartunk lenni abban, hogy ez a fejezet beleillik Indy történetébe. Amikor belépünk a történetbe, majdnem egy évvel a Raiders után járunk, és azt akartuk feltárni, hogy Indy hol lehet ebben az időben, miután épp most vált el Mariontól, újra elveszett, és a saját munkájával kapcsolatos megszállottságában sodródik. Ebben óriási segítségünkre volt a Lucasfilm Games csapata, emellett a történetet velük is átvizsgáltattuk, hogy kreatív visszajelzéseket kapjunk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy hűek maradunk a franchise-hoz,” mondta Gustafsson.

Szóval Todd Howardról van szó, és a játékot az id Tech engine fogja meghajtani Xbox Series-en és PC-n.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu