No Rest for the Wicked: alacsonyabb rendszerigények!

A jelenleg korai hozzáférésben levő akció-RPG a Moon Studiostól (Ori) első frissítése kicsit lejjebb vitte a játék rendszerigényeit, ami manapság felettébb ritkának tekinthető változás.

 

Ha Performance grafikus beállításokkal játszanánk 1080p felbontáson, 30 FPS-sel a No Rest for the Wickedet, akkor egy Intel Core i5-8400 vagy AMD Ryzen 5 2600 processzor, 16 giga RAM, illetve egy Nvidia GeForce GTX 970 vagy AMD Radeon RX Vega 56 videókártya kell. Ha Quality beállításokon, 1080p-n, 60 FPS-sel játszanánk, akkor egy Intel Core i7-11700K vagy AMD Ryzen 7 5800X processzorra, továbbra is 16 giga memóriára, illetve egy Nvidia GeForce RTX 2060 vagy AMD Radeon RX 5600 XT videókártyára lesz szükségünk.

A patch sok dolgot módosított. Optimalizálták a prológust befejező, a hajótámadásos, a Phalen Armada és Sacrament intró jeleneteit, a Mountain Pass Gate területet, jelentős optimalizálás történt a tartalom betöltése és „kihajítása” során, hogy kevésbé csökkenjen a frame rate, és a környezeteken való áthaladás közbeni alapteljesítmény javuljon. A jég- és fagyvarázslatok és a harci effektek esetében javult a teljesítmény, és az ellenségeket is optimalizálták így mindenhol gyorsabban felbukkanhatnak. A képernyőn kívüli tartalmak és a GPU használata javult, optimalizálták a mikrofizikai objektumokat az egész játékban, és több kisebb javítás történt, hogy a CPU-t is kevésbé terheljék meg.

Különböző eseteket javítottak ki, amikor a belső hibák gyorsan és folyamatosan aktívak voltak, ami potenciális teljesítménycsökkenéshez vezethetett. Előtöltést adtak hozzá a gyakran használt objektumokhoz, így kevésbé romlik a teljesítmény, további timeslicing rendszereket vetettek be a streaming teljesítmény javítására, és a Pooling-rendszert is optimalizálták a teljesítménykiugrások további csökkentése érdekében. A mesheket, textúrákat és vizuális hatásokat optimalizálták, ahogy az előre elhelyezett és dinamikus ellenséges ragdollokat és a karaktermegjelenítést is. A renderelési teljesítmény optimalizálva lett, így a GPU-t jobban ki lehet használni, és kevesebb memóriát használnak a duplikált tartalmak megtisztítása és archiválása miatt, de úgy általában véve a játék minden területén kitisztították a régebbi tartalmakat.

A képelésség hiánya miatt a felskálázó technológiák (Nvidia DLSS, AMD FSR) még nincsenek a játékban, de idővel ezt is be fogják pótolni.

Forrás: WCCFTech, Moon Studios

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu