[SOP 2024] Végre hallatott magáról Ken Levine új játéka, a Judas – íme a friss előzetes! [VIDEO]

Még mindig nincs megjelenési dátuma a Judas-nak, de legalább megismerhettünk Ken Levine új fejlesztésének játékmenetét…

 

 

Kevés játék tudta megismételni azt a hihetetlen érzést, amikor az első BioShockban saját magad fedezted fel Rapture víz alatti városát. Így miután ezt és más nagy klasszikusokat, például a zseniális System Shock 2-t is megalkották, nagyon vártuk, hogy többet halljunk Ken Levine új játékáról, a régóta várt Judas-ról. A PlayStation legutóbbi State of Play-jén végre megtudhattunk ezt-azt…

Több mint hat évvel új stúdiója, a Ghost Story Games megalapítása és jó két évvel a bejelentése után, végre élőben is láthattuk ezt az új első személyű kalandjátékot, amely úgy tűnik, egy cseppet sem tér el Ken Levine jellegzetes stílusától.

A „narratív kalandjátékként és first-person shooterként” jellemzett játék a trailerben egy titokzatos nővel kezdődik, aki azt mondja, hogy „a hajó haldoklik, és az egyetlen kiút, amivel kijuthatok innen, az egyikükkel van”.

A videó során különböző karaktereket láthatunk, akiknek köze lehet ehhez a menekülési tervhez. Ez valószínűleg arra késztet majd minket, hogy megküzdjünk velük. Valamint több furcsa dizájnnal rendelkező robotellenséggel, például egy cowboykalapos robotlóval. Rejtélyes főhősünk futurisztikus stílusban lőfegyverekkel és különböző különleges képességekkel (a plazmidok mintájára) rendelkezik. Többek között egyfajta ostorral, amely „digitalizálja” az ellenfeleket.

 

Milyen játék lesz majd a Judas?

 

A premisszából és a trailerben található néhány utalásból talán az Arkane nevezetes Deathloopjához hasonlít a játékélmény. Abban a tekintetben, hogy szabadon teljesíthetjük azt a fő kihívást, hogy élve meneküljünk ki a csapdába esett űrhajóból.

A karakterek (gonosztevők?) nagyon különböznek egymástól, és úgy tűnik, hogy erősen tematikusak, a csatlósok nagyon hasonlítanak a vezetőikre.

Maga Ken Levine már évekkel ezelőtt megjegyezte, hogy ebben a sci-fi shooterben egy olyan űrállomáson kell túlélnünk, amelyet három frakció lakik. Ezek döntéseink és párbeszédes választásaink függvényében szövetségesek, semlegesek vagy ellenségek lesznek. A fő szempontja a kezdetektől fogva az volt, hogy olyan élményt teremtsen, amely folyamatosan meglepetést okoz.

„Irigylem az olyan játékokat, mint a Civilization, amivel már régóta játszom” – mondta korábban. „Sok videojáték úgy van felépítve, hogy hosszú kapcsolatot alakítson ki a játékossal. A mi címeinkben ilyen nem volt” – panaszolta. Innen a „Lego narratíva” ötlete, hogy minden játék folyamatosan változó módon reagáljon a játékos cselekedeteire.

Forrás: YouTube

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu