A Square Enix következő játéka már kipróbálható (és a demó a későbbiekben még frissülni fog), de a vizualitás nem tűnik tökéletesnek.
Ha esetleg van a közelünkben egy PlayStation 5, akkor talán ki is próbálhattuk a Final Fantasy VII Rebirth demóját, de annak főleg a Performance grafikus módja okoz érdekes látványvilágot. Úgy tűnik, hogy minden elmosódottnak tűnik, de ezt nem az alacsony felbontás okozza. John Linneman, a Digital Foundry és a DF Retro szerkesztője a Twitteren arról beszélt, hogy a demónak van néhány nagyon is meglepő és komoly problémája. Az Unreal Engine 4 mondhatni teher, de bizarr tervezési hibákat is említett azzal kapcsolatban, hogy miképp pakolták össze a vizuális asseteket. A Performance mód képminősége nem a legjobb, de legalább jól fut, tette hozzá.
Nem is az a baj, hogy túl alacsonyra csökken a dinamikus felbontás! Linneman szerint a Performance grafikus módban 1440p-n fut a Final Fantasy VII Rebirth, de ennek negyedén, tehát 360p-n fut a post processing, és ezért mosódik el a játék! Ez felettébb nagy hibának nevezhető, és remélhetőleg a Square Enix a teljes játék megjelenésére, de legkorábban a demó már megerősített tartalmi frissítésére egy patchet készít, mert ezt a japán cég nem hagyhatja figyelmen kívül.
Itt viszont meg kell állni egy percre, mert el kell gondolkodni azon, hogy mégis hogyan nem vették észre ezt a bugot a tesztelés során? Ha egy garázsfejlesztésről lenne szó, amit egyetlen ember készített mindennemű külső tesztelés nélkül, akkor még azt mondanánk, hogy megesik, mert általában kell egy másik szempár átnézni az esetleges hibákat… de itt egy AAA játékról beszélünk, amit Japán egyik legnagyobb játékipari cége hozott létre, és nekik biztosan nem kevés tesztelésük is volt a projekt során. Ezért is érthetetlen ez a vizuális hiba.
A Final Fantasy VII Rebirth február 29-én fog megjelenni PlayStation 5-re.
Forrás: WCCFTech
It has some pretty surprising and serious issues. A lot of UE4 baggage but also some bizarre design choices in regards to how assets are jammed together. Image quality is not good in perf mode but at least it runs well, I suppose.
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) February 9, 2024
I thought so too but it's not! Post-processing at 1/4 res seems to be causing issues.
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) February 9, 2024