MOZI HÍREK – Az Until Dawn filmszereplői továbbra is foglalkoztatják a rajongókat, akik szerint a videójáték egyik színésznője utalt arra, hogy visszatér a filmadaptációban…
Az Until Dawn filmszereplőit izgalommal várják a videójáték-franchise rajongói. Egyesek szerint Jessica Riley színésznője, Meaghan Martin utalt arra, hogy nem csak a PlayStation 5-ös remasterhez tér vissza!
Az Until Dawn egy harmadik személyű interaktív horror-dráma videójáték, amely 2015-ben jelent meg a Sony gondozásában PlayStation 4-re, és ami hatalmas kritikai elismerésre tett szert.
A játékban olyan neves színészek működtek közre, akik szinkronmunkát és motion capture-t végeztek, köztük Rami Malek, Hayden Panettiere, Jordan Fisher, Brett Dalton, Peter Stormare és Martin. Az Until Dawn remasterét nemrég jelentették be PS5-re és PC-re a State of Play során, és várhatóan még idén megjelenik. Szintén január 17-én jelentették be a David F. Sandberg és Gary Dauberman által készített Until Dawn filmadaptációt. Utóbbit a Screen Gems úgy jellemezte, mint egy szerelmes levelet a műfajhoz, amelynek középpontjában a válogatott szereplőgárda áll.
Martin nemrégiben egy Instagram Q&A során válaszolt kérdésekre a fejlesztés alatt álló projektjeivel kapcsolatban, amelyek között megerősítette, hogy visszatér néhány új munkára az Until Dawn remasterén.
Amikor egy rajongó megkérdezte tőle, hogy fog-e valamikor horrorfilmet készíteni, szintén igennel válaszolt. Kijelentette, hogy jelenleg is dolgozik egy ilyenen. Mindebből arra következtettek egyes rajongók, hogy ez egy utalás az Until Dawn filmre. Egyelőre még nem jelentettek be szereplőket. Ám a fanok már most elkezdték a castingot. A legnagyobb kívánság pedig az, hogy az eredeti Until Dawn színészei térjenek vissza a filmhez, a korukhoz igazítva. Hiszen sokak szerint már így is tökéletes szereposztást kaptak. Néhány szereplő, mint például Ashley színésznője, Galadriel Stineman, a mai napig osztja a játék iránti szeretetét. Így nem kizárt, hogy elfogadják az ajánlatot, ha felkérik őket, hogy térjenek vissza a filmhez.
Sokan kíváncsiak arra, hogy az Until Dawn film hogyan épül majd fel, figyelembe véve, hogy a játék kihasználja a pillangóhatást, lehetővé téve a játékosok számára, hogy különböző utakat válasszanak, és hogy mely karakterek maradnak életben.
Úgy tűnik, hogy van néhány haláleset, amelyet a közösség „kánonnak” tekinthet. Utóbbi karakterek kevés játéklehetőséget kapnak, és a quick-time eseményekben könnyen meghalhatnak. Nem kétséges, hogy néhány karakter meg fog halni a filmben is. Csak az a kérdés, hogy a készítők kit (és mit) tekintenek kanonikusnak…
Néhány rajongó azt mondta, hogy nem látja értelmét az Until Dawn filmnek. Tekintve, hogy a játék már így is elég realisztikus. Úgy játszódik, mint egy film. Tekintettel arra, hogy a nyolcórás játékban (hosszabb, ha a játékosok a 100%-os befejezésre törekednek) rengeteg fontos történetbeli momentum van, a rajongók nem tudják, hogyan férne bele egy filmbe. Hiszen az maximum három órás lehet. (Bár ez egy horrorfilm esetében valószínűtlen.) Talán a film interaktív lehetne, mint a Netflix Black Mirror: Bandersnatch-ja. A nézők hozhatnák meg a döntéseket. Az emberek még azt is felvetették, hogy az Until Dawn filmnek különböző vetítésekben különböző befejezéseket kellene tartalmaznia. Ilyen volt annak idején a Nyom (Clue, 1985). A film három befejezése három különböző gyilkost mutatott be…