A Capcom úgy tervezte meg a Dragon’s Dogma 2 térképét, hogy a játékosok ne érezzék szükségét a hátasoknak.
Sok más fantasy RPG-hez hasonlóan a Dragon’s Dogma 2 is egyedi élményt kíván nyújtani epikus történetekkel, mesebeli karakterekkel és látványos varázslatokkal. A Capcom azonban a nyílt világú dizájnnal is ki akar tűnni a többi közül. A készítők több interjúban is arról beszéltek, hogy a térkép változatos és a játékos számára rendkívül élvezetes terep lesz. Most pedig, napokkal a játék végleges megjelenése előtt a csapat ismét emlékeztet minket arra, hogy milyen filozófiát vallanak a kaland helyszínének felépítéséről.
Ugyanis Hideaki Itsuno, a Dragon’s Dogma 2 rendezőjének az Automaton médiában elhangzott interjúja szerint a Capcom csapatának egyetlen célja volt a világ megtervezésekor: szórakoztatóvá tenni azt.
„Az volt a célunk, hogy az út olyan élvezetes legyen, hogy a játékosok ne érezzék szükségét annak, hogy lovat használjanak” – mondta az interjúban. „Rengeteg >>szórakozást<< építettünk a pályába, hogy a játékosok ne unatkozzanak az ösvényen, és a fejlesztési politikánk az volt, hogy úgy alakítsuk ki, hogy a lóval való lovaglás fájdalmas legyen”.”
Sőt, a csapat azt is szeretné, ha a játékos lemondana a gyors utazásokról, hogy a Dragon’s Dogma 2 világát alaposan felfedezhesse: „Azt hiszem, a korlátlan gyors utazást alkalmazó játékokban a hangsúly az utazások közötti tartalmon van, de a Dragon’s Dogma 2-ben a hangsúly magára az utazás élményére is esik” – magyarázza ugyanebben az interjúban Yoshiaki Hirabayashi, a játék producere.
A Dragon’s Dogma 2 karakter-szerkesztőjével a határ a csillagos ég
Egy Dragon’s Dogma 2 játékos a játék karakteralkotójának segítségével újraalkotta Timothee Chalamet színész képmását. A régóta várt akció-RPG kiadta a mélyreható karakteralkotóját. Ez sokak számára remek időtöltésnek bizonyult a játékra várva.
A Dragon’s Dogma 2 jövő heti megjelenése alkalmából a megjelenés előtt kiadták a játék karakteralkotójának előzetesét, és sok játékos élvezte a funkciót.
Az RPG műfaj sok rajongója számára a karakteralkotás izgalmas kezdése egy játéknak. A játék karakterkészítője az egyik legjobbnak bizonyult az utóbbi időkben. Eddig néhány rajongó olyanokat alkotott újra, mint a Game of Thrones Daenerys Targaryenje és Pikachu egy viccesen rémisztő kinézetű változata. Mindez jól mutatja, hogy a funkció mennyire sokoldalú tud lenni. A játék karakterépítőjével könnyű sok időt tölteni. Legutóbb egy játékos arra használta a funkciót, hogy újraalkossa Hollywood egyik legnépszerűbb színészének hátborzongató változatát.
A Professional-Sample6 néven ismert Reddit-felhasználó Timothee Chalamet-et alkotta újra a Dragon’s Dogma 2 karakteralkotójának segítségével, és az eredmény lenyűgözően pontos.
Az arcszerkezettől a hajig, Professional-Sample6 teljesen eltalálta Chalamet hasonmását. Mivel Timothee Chalamet egyre nagyobb szerepek növekvő listájával egyre inkább meghódítja Hollywoodot, nem meglepő, hogy valaki a játékban is szeretné újraalkotni a színészt. Az újrateremtés mögött álló alkotó három órát dolgozott a színész arcán! Egyértelmű, hogy sikerült elérnie a célját. Professional-Sample6 posztjához számos hozzászólás érkezett, amelyek dicsérték őt a rengeteg részletességért és a munkájukba fektetett erőfeszítésért.