A francia kiadó kifejezetten vicces helyzetbe teszi az XDefiantot, ami egy újabb megjelenési időszakról csúszott le azok után, hogy már több mint két és fél éve, hogy a Ubisoft bejelentette.
A free-to-play játékról azt hallottuk a legutóbb, hogy az előző üzleti évben meg fog jelenni. Tehát legkésőbb március 31-éig. Erről az XDefiant lemaradt, holott már 2021 júliusában bejelentette, de akkor annyira rossz visszajelzéseket kapott, hogy a francia kiadó áttervezte, majd tavaly áprilisban ismét felbukkant. Eredetileg tavaly nyáron jelent volna meg, majd eltolták októberre, majd egy meg nem határozott időpontra. Februárban azt mondta a Ubisoft az üzleti jelentésében, hogy a március végéig tartó üzleti évben kijön, de ez nem jött össze.
Íme a magyarázkodásuk a Twitterről: „Mindenekelőtt köszönjük, hogy folyamatosan támogatjátok az XDefiantet. Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen szenvedélyes közösségünk van, és köszönjük, hogy részt vettetek a tesztfázisainkban, beleértve a bennfentes próbaköröket is. Ez a játék mindig is a közösséget helyezte előtérbe; a játékosok visszajelzései a legfontosabbak. Bár reméltük, hogy március végére élesben is elindulhatunk, van még néhány fejlesztés, amit még előtte tesztelnünk kell.
Most fejezzük be a 12 órás szerver-teszt előkészületeit, amely világszerte elérhető lesz PlayStation 5-ön, Xbox Series X-en és PC-n. Ennek a tesztnek a célja, hogy terheljük a szervereinket, és kritikus adatokat szerezzünk, hogy felkészüljünk a megjelenésre. Itt van szükségünk a segítségetekre, hogy minél jobban teszteljük a szervereinket! Mint mindig, most is fontosak számunkra a tapasztalataiddal kapcsolatos visszajelzések. E rövid teszt után várhatóan rögzíthetjük az indulás dátumát, és elkezdhetünk többet megosztani az XDefiant izgalmas tartalmáról, amit a jövőben kínálni fog! Még egyszer köszönjük, hogy mellettünk álltatok. Visszatérünk, amint készen állunk további híreket megosztani,” írta a Ubisoft. És nem, nem írták le, hogy mikor lesz a tesztelés. LOL!
És a Ubisoft is elküldött néhány embert. Főleg a nemzetközi kiadói és a távol-keleti szegmens érintett a negyvenöt elbocsátott emberben. A cél a működtetés áramvonalasítása, tehát olcsóbb munkaerőt akar a Yves Guillemot vezette cég. A GameSpotnak ez volt a magyarázatuk: „Az elmúlt hónapokban a Ubisoft minden csapata azt vizsgálta, hogyan lehetne racionalizálni a működésünket és növelni a kollektív hatékonyságot, hogy hosszú távon jobb pozícióban legyünk a siker érdekében. Ezzel összefüggésben ma bejelentettük, hogy tovább szervezzük a globális kiadói központi és APAC struktúránkat, hogy hatékonyabb és agilisabb megközelítéssel igazodjunk a piac fejlődéséhez. Ezek a változások összesen 45 pozíciót érintenek. Ezeket a döntéseket nem könnyelműen hoztuk meg, és átfogó támogatást nyújtunk az érintett kollégáknak. Szeretnénk megosztani velük a legnagyobb hálánkat és tiszteletünket a vállalathoz való sokrétű hozzájárulásukért.”
Kissé röhej, amit a Ubisoft művel.
Forrás: PCGamer, VGC, GameSpot
Update on XDefiant- pic.twitter.com/kVBt9GlQvn
— XDefiant (@PlayXDefiant) March 29, 2024