Tekken 8: becsapták volna a játékosokat?! Durva kritikákat váltott ki a fejlesztők legutóbbi lépése!

A Tekken 8 Steam-értékelései hatalmasat romlottak, miután a Bandai Namco a legutóbbi frissítéssel egy új, vitatott funkciót adott a verekedős játékhoz…

 

 

Miután a Tekken 8 legutóbbi frissítésében ellentmondásos módon hozzáadták a Battle Pass-t és a mikrotranzakciókat, a Steam-értékelések a béka feneke alá süllyedtek. A játék eredetileg januárban jelent meg a rajongók és a kritikusok elismerő véleménye mellett. A Final Fantasy 7 Rebirth és a Like a Dragon: Infinite Wealth mellett a 2024 egyik legjobban értékelt játéka lett.

Habár a játék még mindig többnyire pozitív fogadtatásban részesül, a megítélése jelentősen rosszabb, mint amit a megjelenéskor kapott, néhány ellentmondásos, a mikrotranzakciókat érintő, megjelenés utáni bejelentés miatt.

A teljes árú triple-A játékok mikrotranzakciókkal való ellátása ellentmondásos játéktrend. A Tekken 8 egy másik játék, amely bevezette ezeket. Már az vitát váltott ki, amikor február végén egy játékon belüli bolt funkciót adtak hozzá. A rajongók szidalmazták a játékot a bevezetés miatt. Főleg, mivel teljes, az új szabvány 70 dolláros áron kínálták. A rajongók még jobban felháborodtak, amikor bejelentették a Battle Pass-t. A visszatetszést a játék legfrissebb értékelései is tükrözik.

A Tekken 8 legutóbbi frissítését követően a játék Steam oldalán nemrég közzétett értékelések egy része negatív volt, ahol a 3135 értékelésből a pontszámot „vegyesre” csökkentették.

Igaz, a több mint 16 000 értékelés közül a játék továbbra is „nagyon pozitív” értékelést kapott. Ám a rajongók a Steam-értékeléseket arra használják, hogy hangot adjanak a Bandai Namco elleni sérelmeiknek, és kritizálják a kiadó legutóbbi döntéseit.

 

Mire vonatkoznak leginkább a Tekken 8 negatív kritikái?

 

A negatív kritikák közül sokan a Tekken 8 játékon belüli boltjával és a közelmúltban megjelent battle pass-szal foglalkoztak. Egyes felhasználók pedig kapzsinak nevezték a Bandai Namco-t, amiért az csalafintaságot követett el ezeknek a funkcióknak a beépítésével. A felhasználók azt is kritizálták, hogy a Bandai Namco a már 70 dollárba kerülő játék monetizálását helyezte előtérbe más problémák megoldásával szemben. Például a meccsek alatti dühös kilépők száma vagy a Tekken 8 játékoslistájával és mechanikájával kapcsolatban tapasztalt egyensúlyi problémák.

Az egyik felhasználó még annak is hangot adott, hogy a Bandai Namco a rajongók által készített Tekken 8 modokat is leszedte a játék kiegyensúlyozása helyett, és ezt is „nevetségesnek” nevezte.

A rajongók szerint a probléma lényege az volt, hogy a Bandai Namco a megjelenés előtt nem beszélt nyíltan a játék mikrotranzakciókról és a Battle Passról. Hanem a megjelenés utánra halasztotta annak bejelentését és beépítését, amikor a rajongók már megvették a játékot. A Tekken 8 igazgatója magyarázatot adott arra, hogy miért került bevezetésre a játékon belüli bolt. Ám ez nem akadályozta meg a rajongókat abban, hogy hangot adjanak aggodalmaiknak ezekkel az ellentmondásos gyakorlatokkal kapcsolatban.

Forrás: SteamDB, Steam

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu