Taro Yoko, akitől legutóbb nagyobb játék formájában a NieR: Automatát láthattuk (azóta kisebb, mobios projektekkel foglalkozott), önkritikus véleményt alkotott, de eközben a Shift Up PlayStation 5-exkluzív alkotásáról volt pár pozitív gondolata.
A japán IGN interjút készített Taroval és Kim Hyung-tae-vel, a Stellar Blade rendezőjével. A két fejlesztő a saját játékáról beszélgetett el. Taro megdicsérte Kimet, mert rajongónak tekinti magát a dél-koreai fejlesztő munkájával kapcsolatban. Már a Magna Carta óta hiszi úgy Taro, hogy ő rajong kollégája iránt. Hiába idősebb Taro, szakmai szinten úgy gondolja, hogy Kim nála magasabb szinten van. Úgy gondolja, hogy a Stellar Blade egy olyan kiváló játék, hogy még a NieR: Automatánál is jobbnak tekinti azt.
Taro később részletezte, hogy miért gondolkodik így. Úgy érzi, hogy a Stellar Blade grafikája minőségileg egy teljesen új generációt képvisel, és elmondta Kimnek, hogy irigykedik, mert megmutatja, hogy a dél-koreai fejlesztőnek megvan a saját cége, és hasonlóan gondolkodó emberekkel dolgozik együtt. Ennek ellenére Kim úgy gondolja, hogy a NieR: Automata a jobb játék, ugyanis minél többet beszélnek róla, annál inkább érzi úgy, hogy ezzel a Stellar Blade nem tudja felvenni a versenyt. Kim bár illusztrátori képességeiben magabiztos, ha írásról van szó, szerinte nem tud Taróval versenyre kelni, mert nem tekinti magát történetmesélőnek. Az egész élete során vizuális dolgokat hozott létre, és a játékmenettel próbálja behozni azt a lemaradást, amit a narrációban hoz össze.
A Stellar Blade március 29-én kapta meg a demóját a PlayStation 5-ön, és a demót továbbra is le lehet tölteni a PlayStation Store-ról. A demóval kapcsolatban a fejlesztők nemrég mondták, hogy kezeljük óvatosan azt (mert van, aki már több mint 50 órát töltött el vele), holott kb. kétszer akkora játékosszámot tudott felmutatni mint a Final Fantasy VII Rebirth. Ettől függetlenül a játék megjelenése nincsen olyan messze: április 26-án fog megjelenni PlayStation 5-re.