Miközben a PlayStation 5 port még csak egy tesztidőszakot hozott nemrég össze a Rare kalózjátékával, már ez is kimagasló eredmény elérésében nyújtott segítséget a Sea of Thieves számára.
A kooperatív többjátékos játékot először 2018 márciusában láttuk Xbox One-on és PC-n. Ez volt az első olyan Xbox-exkluzív cím, ami a megjelenése napján már elérhető volt az Xbox Game Passon, és azóta már mindegyik Xbox Game Studios játék ezt a formulát követi (már a Bethesdától is láttuk ezt; az Activision Blizzard esetében erre még várnunk kell). 2020 júliusában már több mint 15 millió játékossal rendelkezett a Sea of Thieves, amivel az előző konzolgenerációban az Xbox legsikeresebb új IP-je lett.
Most egy újabb mérföldkövet ért el a játék, és erről Joe Neate, a Rare felelős producere számolt be: „40 millió játékos az Xboxon, a Windows 10-en és a Steamen: ez egy elképesztő mérföldkő, amiről beszélhetünk, és természetesen ez nem történt volna meg nélkületek, a zseniális, pozitív és befogadó közösségünk nélkül, akik továbbra is meglepnek és lenyűgöznek minket a kreativitásotokkal és a hullámokon való bohóckodásotokkal. Mindezek mellett szeretném megragadni az alkalmat arra is, hogy szívből köszönetet mondjak a csapatnak, akik olyan keményen dolgoztak, hogy a megjelenés óta több mint száz ingyenes frissítést tudtak biztosítani, és még rengeteg izgalmat és újítást tartogatnak a láthatáron.
A 12. szezon már majdnem itt van, és az olyan újdonságok, mint a dobókések és a Bone Caller, ismét át fogják alakítani a sandbox élményt. Azért is izgatott vagyok, mert még tovább bővíthetjük a közösségünket, hiszen már csak napok választanak el minket a PlayStation 5-re való megjelenéstől, és kalózok egész új tömkelegét mutatjuk be közös világunkban. A zárt bétánkból áradó pozitív hangulat és izgalom ragályos volt, és alig várom, hogy a jövő héttől még több új arc érkezzen,” írta Neate.
Gratulálunk.