A Ubisoft játékában olyan erősen lesz alkalmazva a sugárkövetés (ray tracing), amire eddig nem nagyon volt példa, és emiatt a francia kiadó Sam Fisher visszahozására vonatkozó tervei izgalmasan hangzanak.
A Twitteren egy jól ismertnek nevezhető bennfentes és adatbányász, Visceral írt a Splinter Cell Remake-ről, amit régóta bejelentett a Ubisoft, de még mindig várunk annak megjelenésére. Szerinte a játék egyedi funkciókkal fog rendelkezni, de a legnagyobb újítás az lesz, hogy az ellenfeleink képesek lesznek felismerni a játékos hollétét a sugárkövetéses tükröződések és hangok jóvoltából! Tehát nem csak úgy láthatnak meg minket, hogy közvetlenül megpillantják Sam Fisher hollétét, hanem a tükröződések alapján is azonosíthatják az ügynök lokációját.
It will have some pretty cool features like enemies being able to detect you based on raytraced reflections, raytraced audio etc.👀 https://t.co/Xsyy67cd9u
— VISCERAL (@zvis_ceral) April 22, 2024
Ha a pletyka igaz, a Splinter Cell Remake sokkal feljebb tolhatja a lopakodós játékok között a lécet, aminek már amúgy is itt lenne az ideje, ugyanis néhány éve nem történt a műfajban jelentős előrelépés. A játékról pedig nem sokat tudunk továbbra sem, de a technológiájáról valamennyit már igen: a Snowdrop Engine-t fogja alkalmazni, és az eredeti példáját követve itt is lineáris élményre számíthatunk. Ezeken túl már csak kérdőjelek (illetve néha pletykák) vannak.
A Splinter Cell Remake kapcsán nem hogy azt nem tudni, hogy mikor fog megjelenni, de még az sem, hogy mik a célplatformok. Ha esetleg egy, másfél éven belül eljut a közönséghez, akkor azt mondanánk, hogy PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, illetve a Ubisoftot ismerve Amazon Lunára fog megjelenni. Erről is talán szót fog ejteni a francia kiadó a Ubisoft Forwardon, ami az elmaradó E3 ellenére is fontos információkat közölhet a projektről június elején.
Ha a Ubisoft valóban 2021-ben kezdte el a fejlesztést (a közleményük 2021 decemberében jött, miszerint a Ubisoft Torontonál készül a Splinter Cell Remake), akkor idén, esetleg jövőre már a megjelenésre kellene készülni, és így be kellene mutatni a játékmenetét is a Ubisoft Forwardon.
Forrás: WCCFTech